Hideo Kojima visar intresse för Xbox 360 och PC

Robot
Hideo Kojima visar intresse för Xbox 360 och PC
Medlem
Hideo Kojima visar intresse för Xbox 360 och PC

Tack för att vara en av tre sajter jag sett som inte skrivit om nyheten som "MGS4 till 360 OMG OMG OMG". Jag skrev själv om det neutralt Folk ska alltid vara så sjukt sugna på att vrida till det de vill se det som.

Thumbs up FZ


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Inaktiv

Metal Gear Solid.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Harpa:

Tack för att vara en av tre sajter jag sett som inte skrivit om nyheten som "MGS4 till 360 OMG OMG OMG". Jag skrev själv om det neutralt Folk ska alltid vara så sjukt sugna på att vrida till det de vill se det som.

Thumbs up FZ

Kul att du gillar oss, och självklart ska det inte skrivas något sådant som inte stämmer


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Det där betyder bara en sak. Killen är rädd att PS3 inte kommer att sälja tillräckligt bra för att de ska kunna skapa PS exklusiva spel. Inte konstigt att han är intresserat av både PC och miniPC (360 ). Så känns som ännu ett nederlag för Sony och deras nya "uber"-konsol

Medlem

Metal Gear Solid 4 till Xbox 360 vore ju spiken i kistan för PS3. Hoho...


signatur

system: online

Medlem

ps3an kan få behålla sin halv B interaktiva film vid namn MGS serien om någon frågar mig. Dock så kan han ju göra nåt nytt vettigt till 360 & PC

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

ps3an kan få behålla sin halv B interaktiva film vid namn MGS serien om någon frågar mig. Dock så kan han ju göra nåt nytt vettigt till 360 & PC

Inte det minsta B!
MGS-spelen till PS1 och PS2 spöar alla storylösa spel vilken dag som helst!

Medlem

jo MGS-spelen är bra, även fast det är mycket "film"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Yäy! Najs


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

FML
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

ps3an kan få behålla sin halv B interaktiva film vid namn MGS serien om någon frågar mig. Dock så kan han ju göra nåt nytt vettigt till 360 & PC

Nu är du ute på tunn is....

Medlem
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

ps3an kan få behålla sin halv B interaktiva film vid namn MGS serien om någon frågar mig. Dock så kan han ju göra nåt nytt vettigt till 360 & PC

Nu är du ute på tunn is....

second that! akta dig, MGS pratar man inte skit om.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

MGS för vinsten

Medlem

hoppas man får se ett MGS till 360


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

ps3an kan få behålla sin halv B interaktiva film vid namn MGS serien om någon frågar mig. Dock så kan han ju göra nåt nytt vettigt till 360 & PC

Nu är du ute på tunn is....

second that! akta dig, MGS pratar man inte skit om.

Varför inte? Sons of Liberty var ju inte precis världens bästa spel...

Skrivet av Picke:

Varför inte? Sons of Liberty var ju inte precis världens bästa spel...

Jo, det var det.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Picke:

Varför inte? Sons of Liberty var ju inte precis världens bästa spel...

Jo, det var det.

!

Dock fastnade jag inte för trean av nån anledning. Men ettan och tvåan måste vara något av det bästa som gjorts i tv-spelsväg.

Medlem

Jag gråter fortfarnade om nätterna när jag tänker på MGS 1 så vackert. Så fulländat...

Denna nyhet glädjer mig, hideo kojima är för min en av de bästa spel utvecklare någonsing... detta gör bara förtroendet för han bättre


signatur

Nämen!

1
Skriv svar