Google intresserade av reklam i spel

Robot
Google intresserade av reklam i spel
Inaktiv
Google intresserade av reklam i spel

-

Medlem

Jag hatar reklam i spel. Oftast så förstörs känslan i spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Jag hatar reklam i spel. Oftast så förstörs känslan i spelet.

Skulle inte ha något emot att ha te.x. reklam på så sätt att det hängde som passande affischer i nutida spel, eller kanske om det finns datorer inne i spelet så kan de va inloggade på google osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Länge leve valfriheten och moddbarheten!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Verkar ganska sjysst!

Medlem

Så länge spelarna tjänar något på det och spelkänslan inte förstörs så..

Inaktiv

Jag störde mig inte ett piss på reklamen i Rainbow Six: Vegas...smälte in riktigt bra

Medlem

Det funkar ju med reklam i nutida spel eller möjligtvis framtidsspel.

Men tänk er att springa runt i en borg med svärd i hand och ser diverse coca cola reklamer sitta varstanns

Medlem

Det skulle vara kul om den som hostar servern man spelar på kunde ha google-ads och tjäna lite $$$

Medlem

Det är kanske när spelet laddas som det dyker opp reklam. Ja, om dagens laddningstider är långsamma.

Medlem
Skrivet av CoolOn:

Det är kanske när spelet laddas som det dyker opp reklam. Ja, om dagens laddningstider är långsamma.

Kanske det, dom kan gärna få ha reklam när spelet laddar.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Problemet med google ads är att så fort en sida pratar om spel så är det reklam för att köpa guld, powerleveling etc etc.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tycker inte om att dom registrerar vad man söker efter på google och anpassar reklamen på andra sidor till det... Kanske är lite off topic Annars vore det nice med passande reklam på passande ställen som övriga verkar tycka.


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

1
Skriv svar