Bioshock förglott

Medlem
Bioshock förglott

Med den mannen vid rodret så kan man inte misslyckas. Längat verkligen efter detta


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Mmm, jag ÄLSKADE Thief:DS, detta bådar gott för Bioshock! Detta är deffo på min lista över spel att köpa 07.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Tappade helt suget på att köpa det här när jag läste att det inte finns co-op läge. Nu får verkligen SP vara gudomligt om jag ska orka. :/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

hehe, ser fram emot det här spelet!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Tappade helt suget på att köpa det här när jag läste att det inte finns co-op läge. Nu får verkligen SP vara gudomligt om jag ska orka. :/

åh herregud du låter som en liten bortskämd fjant.

coop är kul men nog faasen vill man sitta och lira detta spel själv.. mysa ihop i ett becksvart rum och njuta

MFC
Medlem

hade jag varit 10 år yngre hade jag spelat det.. idag har jag sett för mycket "shit" för att palla spela det. Jag är grymt imponerad men jag klarar inte av sådana spel.. trodde jag skulle klara Doom III men blev självutnämnd mes!.. detta spel skulle nog bara ta kål på mig i BÄSTA FALL!..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Utan tvekan ett utav de spelen som jag ser fram emot mest i år. Frågan är ju bara vad man ska skaffa det till - Xbox 360 eller PC? Som jag fattat det så gör dom väl en portning från Xboxen och frågan är ju då hur bra det blir på PC i så fall. Nåja, det återstår att se.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Tappade helt suget på att köpa det här när jag läste att det inte finns co-op läge. Nu får verkligen SP vara gudomligt om jag ska orka. :/

Jag fattar inte var alla fått co-op ifrån?

De har väl aldrig varit aktuellt för Bioshock. Eftersom jag, ganska mycket, ser fram emot detta spelet kollar jag nyheter kring det jämt.... har jag missat något??


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Detta lir kommer bli så fett, detta är ett av de 360 spel jag längtar mest till. 2007 kommer bli så grymt för 360

Medlem

Förlåt om jag är negativ, men jag tror att det inte kommer att bli så bra som många tror. Älskar System Shock, samt tvåan självklart som jag klarade av alldeles nyligen. Att ett gammalt spel som SS2 kan fortfarande vara så underbart underhållande, trots att grafiken inte är så bra i denna tid...alltså det känns som om Bioshock aldrig kommer att leva upp till förväntningarna. Men man får bara hoppas....hoppas att dom tar in alla fördelar System Shock serien hade.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Jag spelade aldrig systemshock av någon anledning trots att alla rekommenderade mig att spela det hela tiden - bioshock har jag sneglat på sedan första gången jag såg det och även om jag tycker att spelet hela tiden gått från vad jag vill ha så håller det fortfarande - det verkar riktigt kul.

Thief är ju en all-time-favourite.

Varför håller alla på hela tiden och firar co-op? Jag ser verkligen inte det roliga, speciellt inte i splitscreen på konsoll... CTF, TDM är tillräckligt mycket co-op för mig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av KlosterKatten:

Tappade helt suget på att köpa det här när jag läste att det inte finns co-op läge. Nu får verkligen SP vara gudomligt om jag ska orka. :/

åh herregud du låter som en liten bortskämd fjant.

coop är kul men nog faasen vill man sitta och lira detta spel själv.. mysa ihop i ett becksvart rum och njuta

Precis, ett skräckspel ska avnjutas när man är ensam hemma en mörk vinterkväll med ljudet på högsta nivå

Detta är spelet jag ser mest fram emot under 2007.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ni som inte har spelat System Shock 2 i Co-op förstår verkligen inte... att spela Shock 2 var extremt kul, att spela Shock 2 med två polare var EXTREEEEEEEEMT kul. Så se till att fixa spelet där hemma och spela med en kompis eller brorsan eller någon, ni ska se att det är riktigt riktigt roligt.
Jag skulle absolut inte tackat nej till Bioshock co-op, men vi får väl nöja oss utan...

Medlem

skön sida som intervjuvat levine:

Most obviously, Bioshock is littered with visual clues, as no two places in Rapture promise to look the same. "We use a device called 'mise en scène': which loosely translates to 'Levine's a pretentious twit'."

är lite mindre skeptisk nu än tidigare. ofta när man tillför nya "extrema" saker i spel, tex gravity gun i HL2, så kommer man till platser som enbart går att klara av med den nya leksaken. bioshock verkar insett att det inte ger så mycket så jag hopaps dom löser det, vilekt dom iallafall hävdar att dom gör.

Medlem
Skrivet av eDy:
Skrivet av KlosterKatten:

Tappade helt suget på att köpa det här när jag läste att det inte finns co-op läge. Nu får verkligen SP vara gudomligt om jag ska orka. :/

Jag fattar inte var alla fått co-op ifrån?

De har väl aldrig varit aktuellt för Bioshock. Eftersom jag, ganska mycket, ser fram emot detta spelet kollar jag nyheter kring det jämt.... har jag missat något??

Det handlar väl inte så mycket om vad som utlovats utan snarare att det har blivit något sorts standardkrav att alla spel ska ha co-op och/eller multiplayer. Har läst många recensioner där man tagit upp avsaknaden av multiplayer som en nackdel (GTA: SA) även om singleplayerkampanjen varit utsökt. Jag ser hellre att det är en riktigt grym singleplayerkampanj och avsaknad av multiplayerläge än att dom slänger in ett taffligt sådant bara för sakens skull.

Medlem
Skrivet av MackZ:

är lite mindre skeptisk nu än tidigare. ofta när man tillför nya "extrema" saker i spel, tex gravity gun i HL2, så kommer man till platser som enbart går att klara av med den nya leksaken. bioshock verkar insett att det inte ger så mycket så jag hopaps dom löser det, vilekt dom iallafall hävdar att dom gör.

Jag fattar inte riktigt vad du vill ha sagt men om man spelat UT99 och har använt "transen" så är man van vid att kunna ta sig precis överallt på en mapp...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av TiCyB:
Skrivet av eDy:
Skrivet av KlosterKatten:

Tappade helt suget på att köpa det här när jag läste att det inte finns co-op läge. Nu får verkligen SP vara gudomligt om jag ska orka. :/

Jag fattar inte var alla fått co-op ifrån?

De har väl aldrig varit aktuellt för Bioshock. Eftersom jag, ganska mycket, ser fram emot detta spelet kollar jag nyheter kring det jämt.... har jag missat något??

Det handlar väl inte så mycket om vad som utlovats utan snarare att det har blivit något sorts standardkrav att alla spel ska ha co-op och/eller multiplayer. Har läst många recensioner där man tagit upp avsaknaden av multiplayer som en nackdel (GTA: SA) även om singleplayerkampanjen varit utsökt. Jag ser hellre att det är en riktigt grym singleplayerkampanj och avsaknad av multiplayerläge än att dom slänger in ett taffligt sådant bara för sakens skull.

Håller med! De finns andra spel som inriktar sig mer på MP om det är de man vill spela. Tycker de gör rätt i att sätta krutet på SP.

Längesedan man fick en sådan upplevelse som de lovar. Hoppas bara att de kan leva upp till allt


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar