America´s Army - 8 miljoner användare

Robot
Medlem
America´s Army - 8 miljoner användare

Undrar hur många amerikanska gamers som gått med i armén efter att ha blivit hjärntvättade av det här spelet?

Inaktiv

2002? Mitt konto var registrerat 2000

URK
Medlem

en bra motståndare mot alla wow spelare. och grattis oxå.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

bara det...jag är registrerad men har inte spelat på över ett år...
dom borde kolla hur lägesedan kontona användes.....

tror tom jag har 2 konton...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av KnäckeHäxan:

Undrar hur många amerikanska gamers som gått med i armén efter att ha blivit hjärntvättade av det här spelet?

word

Medlem

Längtar efter Americas Army 2. Mmm, UnrealEngine 3...

Medlem

Jag är inne på mitt 4e konto pga att jag blivit av med mina mail adresser!! Tror säkert dom flesta iaf har 2 konton reggade.?

Medlem

Själv har man 4 acc. Farsan har 5, hans polare har fyra var. Undra hur dom har räknat.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag har ett konto men spelar inte, testade det i ca en timme och konstaterade att det inte var något för mej. Det är inte som WoW precis som har 8 miljoner betalande spelare.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Längtar efter Americas Army 2. Mmm, UnrealEngine 3...

Samma här längtar!!!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Även jag har 2 konto reggade, men har spelat kanske 2tim sammanlagt sen första kontot reggades...


signatur
Inaktiv

Det stora skräpspelet har blivit ännu värre!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ja och hur många av dem 8 miljonerna spelar verkligen? Precis...

Jag har ett konto registrerat, men jag spelar aldrig. Har inte ens spelet installerat. Uber skitspel. Men men... det är gratis :/

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Längtar efter Americas Army 2. Mmm, UnrealEngine 3...

mmmmm få se fall dom lyckas med det...

kan dom inte släppa bilder snart


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Inte en chans att det finns 8 milljoner aktiva konton.

Kollar man sen på GameSpys använadar stats:
http://archive.gamespy.com/stats/

Så ser man att det inte stämmer alls. Jag tycker det stämmer mycket bättre med "America´s Army - 8 miljoner konton" än användare.

Klart... endå imponerande om man kollar AA egna hemsida, om nu statsen stämmer. Det står att 4.5 milljoner konton har gått igenom basic training. Å andra sidan står det även att 94% av kontona ligger på 0-20 honor.

Medlem

reggade nä'r det kom, spelade lite och tyckte spelet sög.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

det är ju mer än wow..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Jee
Medlem

Har nog också 2 konton men har inte spelat på flera år.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Fanster:

det är ju mer än wow..

Ja men det är inte aktiva användare. Dom räknar nog mina 2 konton också som jag har användt 1 gång styck osv.

Undrar hur många som inte bor i USA som har blivit hjärntvättade, försökt fixa greencard o gått med i armén


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av Langos:

Jag har ett konto men spelar inte, testade det i ca en timme och konstaterade att det inte var något för mej. Det är inte som WoW precis som har 8 miljoner betalande spelare.

wow har ju knappast 8 miljoner aktiva spelare, jag känner ganska många som spelat wow men slutat, men jag tror ju att wow har fler aktiva lirare än vad AA har i vilket fall som.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

cxl
Medlem
Skrivet av Fletchett:

Inte en chans att det finns 8 milljoner aktiva konton.

Kollar man sen på GameSpys använadar stats:
http://archive.gamespy.com/stats/

Så ser man att det inte stämmer alls. Jag tycker det stämmer mycket bättre med "America´s Army - 8 miljoner konton" än användare.

Klart... endå imponerande om man kollar AA egna hemsida, om nu statsen stämmer. Det står att 4.5 milljoner konton har gått igenom basic training. Å andra sidan står det även att 94% av kontona ligger på 0-20 honor.

Synd att America´s Army använder en egen masterserver och inte Gamespy längre.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Langos:

Jag har ett konto men spelar inte, testade det i ca en timme och konstaterade att det inte var något för mej. Det är inte som WoW precis som har 8 miljoner betalande spelare.

wow har ju knappast 8 miljoner aktiva spelare, jag känner ganska många som spelat wow men slutat, men jag tror ju att wow har fler aktiva lirare än vad AA har i vilket fall som.

Såg något tidigare på FZ..

Citat:

IRVINE, Calif. ? January 11, 2007 ? Blizzard Entertainment, Inc. announced today that World of Warcraft®, its subscription-based massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), is now played by more than 8 million gamers around the world.

Citat:

World of Warcraft subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees' territories are defined along the same rules.

http://www.blizzard.com/press/070111.shtml

Medlem

Så fort nya AA släpps, den som använder UE3, så kommer säkert siffrorna att dubblas, om inte mer. Kommer garanterat bli en av dom populäraste krigsspelen.

Medlem
Skrivet av Langos:

Jag har ett konto men spelar inte, testade det i ca en timme och konstaterade att det inte var något för mej. Det är inte som WoW precis som har 8 miljoner betalande spelare.

Precis som mig.

KoP
Medlem

Troligtvis är 98% av alla som spelar America's army på reguljär basis jänkare.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Undrar hur många amerikanska gamers som gått med i armén efter att ha blivit hjärntvättade av det här spelet?

Lägg av med ditt anti-amerikanska dravel:down:

Medlem

ANTI-AMERICA FTW!
Long live Fidel! LA COMMENDANTE!
(obs sarkasm)

Hur som helst, kanske skulle börja lira AA igen. Verkar som det blivit bättre

Medlem
Skrivet av Gero:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Undrar hur många amerikanska gamers som gått med i armén efter att ha blivit hjärntvättade av det här spelet?

Lägg av med ditt anti-amerikanska dravel:down:

Det är fan inte frågan om att vara anti-amerikan - det ligger ju något i vad han säger.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Hur som helst grabbar så kan Bush behöva 8 miljoner soldater till i Irak om det ska lösa sig.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar