Bioshock - inget flerspelarläge eller demo

Robot
Medlem
Bioshock - inget flerspelarläge eller demo

INGET COOP ?! AGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!111 :(:(:(:(


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ingen titel är färdigställd utan mp

Medlem

inget demo :/ då lär fler piratkopiera det för att testa det.. å när de redan har det nere sen så tänker de.. varför köpa?

mer demos åt folket!

Medlem
Skrivet av Katana:

inget demo :/ då lär fler piratkopiera det för att testa det.. å när de redan har det nere sen så tänker de.. varför köpa?

mer demos åt folket!

¨

Lägger också till "mer coop åt folket".


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Bosanac82:
Skrivet av Katana:

inget demo :/ då lär fler piratkopiera det för att testa det.. å när de redan har det nere sen så tänker de.. varför köpa?

mer demos åt folket!

¨

Lägger också till "mer coop åt folket".

tänkte faktiskt skriva det med

Medlem

Ja man lär ju knappast köpa det utan att testa det så... do the math


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

tycker de får anstränga sig lite om de vill ha bort piratkopieringen.. lägg ner pengar å tid på att skapa ett demo som släpps före hela spelet (helst) ist för att lägga't på kopieringsskydd som inte hjälper i vilket fall.

Medlem

Helt OK med mej, jag har varit inställd på SP-biten hela tiden. Låter bra att de siktar på att göra ett bra SP-spel


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Det allra bästa med System Shock 2 var ju att kunna spela Co-op... GIVE ME CO-OP!

Medlem

Tråkigt att det inte kommer ett demo, men jag vågar nog köpa det utan att ha spelet, förutsatt att det är tillräckligt långt. Är det för kort så kan köp vänta tills priset sjunkit litet..

Inaktiv

Är det ingen som lagt märke till den intressanta frågan och svaret på den sidan än, eller?

Citat:

Are there any lessons from Deus Ex 2 that the team has learned and is using when making BioShock?

Many development teams have learned important lessons from previous attempts to bring PC games to the console, though Deus Ex 2 is an infamous example. One of the main things we are doing differently is that we are leading our development efforts with the 360. Therefore all decisions on HUD and gameplay situations are made on the 360 and brought over to the PC to avoid the situations you are thinking about.

HURRA! Vi kan se fram emot ännu ett konsolspel till PC.

Visserligen är hela sidan skriven av en "community liaison" på 2K Games och inte Irrational, men...

Inaktiv
Skrivet av Langos:

Helt OK med mej, jag har varit inställd på SP-biten hela tiden. Låter bra att de siktar på att göra ett bra SP-spel


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av KazikluBey:

Är det ingen som lagt märke till den intressanta frågan och svaret på den sidan än, eller?

Citat:

Are there any lessons from Deus Ex 2 that the team has learned and is using when making BioShock?

Many development teams have learned important lessons from previous attempts to bring PC games to the console, though Deus Ex 2 is an infamous example. One of the main things we are doing differently is that we are leading our development efforts with the 360. Therefore all decisions on HUD and gameplay situations are made on the 360 and brought over to the PC to avoid the situations you are thinking about.

HURRA! Vi kan se fram emot ännu ett konsolspel till PC.

Visserligen är hela sidan skriven av en "community liaison" på 2K Games och inte Irrational, men...

Den här tråden ger nog mer utförlig information:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=108943

Medlem

inget coop heller ?

Medlem

Verkligen dåligt. Mycket roligare att köra coop än helt ensam, det håller nog de flesta med om. Sedan att demo uteblir och att spelet är utvecklat för 360 och inte PC får mig att vilja spy. Så länge inte spelet blir overkligt bra trots ovanstående brister kommer jag aldrig att köpa skiten och hoppas fan att de går i konkurs.

Medlem

Skräpkonsoller! ge oss våra spel tillbaka! hehe


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Flerspelarläge?, gah!.. Detta spelet är ju som gjort för av avnjutas i singeplayer.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tråkigt. Nu måste man ju ladda ner spelet för att se om det är något att ha, och är de bra så kommer man ju fortsätta att spela de tills man klarat ut de, och varför ska man köpa ett spel som man redan varvat?

Medlem

Skall multiplattform få dumma ned och förstöra varenda spel man går och väntar på? Oblivion, Deus Ex 2, och nu detta.

Underligt att de lyckades med Morrowind, det var nog för att det främst var utvecklat till PC och det enda de gjorde var att sänka upplösningen på Xboxen.
Jävla otåliga skateboardungar, ge fan i att fucka upp spelföretagens prioriteringar. Ser jag en streamlinad och simplifierad uppföljare till ett kärt gammalt spel till så spyr jag.

Medlem

märkligt att inte lägga in MP. Vem betalar för ett spel som enbart innehåller SP idag?

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Bosanac82:
Skrivet av Katana:

mer demos åt folket!

¨

Lägger också till "mer coop åt folket".

tänkte faktiskt skriva det med

Skriver även jag under ovan nämnda lista.

SP = Kul
MULTIPLAYER = Kuligare
COOP = Kuligast


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Nej inte en till konsol-port till pc! Alltså jag undrar när det var senast jag spelade ett spel som inte var en lat portning från Xbox 360. Är det dags att lägga ner Pc:n som format? Ingen orkar göra bra spel längre.

Medlem
Skrivet av Layne:

märkligt att inte lägga in MP. Vem betalar för ett spel som enbart innehåller SP idag?

Jag, med nöje!

Inaktiv

MP är inte så viktigt om det finns en bra SP-del. Är faktiskt så att jag personligen tappat lite för MP *Gäsp*, inget går upp mot ett perfekt SP-spel

KoP
Medlem

Som uppväxt under en hårt spelklimat där avsaknaden av co-op i spel var vardagsmat ger jag blanka fan i om det är co-op eller inte.. är det ett bra spel i sp, so what? Givet köp för mig iaf. Folk är för bortskämda idag.

1
Skriv svar