Ännu en X360 Bad Company-nyckel!

Medlem
Ännu en X360 Bad Company-nyckel!

Har ännu en nyckel till tidiga demon att ge bort. Nu får ni fan kräla i stoftet lite, tyckte nivån på förra nyckeln var lite mesig.

Varför är #Battlefield: Bad Company bättre än #Call of Duty 4: Modern Warfare?

Fyndighet uppmuntras!

Som förra nyckeln så är jag enväldig domare. Du får nyckeln som privat mess. Jag uppdaterar bloggen när nyckeln är bortgiven. Det kommer att ske på eftermiddagen/kvällen.

Update: många fyndiga och bra förslag den här gången Väldigt svårt attt välja. Men jag faller på @Elit-mannen den här gången. Besvarar egentligen inte frågan, men som uppföljning på förra utlottningen fick det mig att skratta högt på kontoret Grattis Elit-mannen.

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

du och dina 360 nycklar!!! och föressten hur kan vi veta om det är bättre än Cod 4? dom som vill ha demot kanske aldrig har spelat BBC förut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Alla spel jag vill ha är bra... och jag vill ha Bad Company.

Medlem

för att Battlefield: Band Company har samma förkortning som ett stort tvbolag.. Cod är namnet på en fisk, hallå eller?

Medlem

-Den mörka humorn i BF:BC är riktigt härlig.
-Förstörbara miljöer i multiplayer gör att 'gameplayn' flyter på mycket snabbare och att en lam krypskytt kan inte gömma sig bakom en väg i ett hus.
-Alla olika leksaker, målsökande missiler som man kan styra runt ett hus, laserguided missles, minor och C4.
-Fordon!
-Bättre lagspel tack vare squad systemet och att de olika klasserna fungerar bättre tillsammans än enskilt.

Medlem

Tack vare dig så är jag singel, mina katter är döda och min mor hatar mig... =S.

Inaktiv

Call of duty har alltid i mitt tycke varit lite stelt och uptight, lite som en datorspelens Gudrun Schyman. Medan BF:BC är så kickass-awesome att det inte skulle göra det rättvisa om jag refererade det till självaste Chuck Norris! Clever enough?

Inaktiv

Frågan borde vara, vad är INTE bättre på BF:BC än på CoD

Jag har en svag nerv för sarkasm och den typ av humor som verkar finnas i BF:BC, inte många spel som har det så det är ju givet att man måste få testa det och se om det är så kul som det verkar.

Medlem

för att terrengen i bc är ca 90% förstörbar och i cod är den 1%(?)

Medlem

Battlefield BC: förstöra bara miljöer , humor , " sandbox " , alltså att man kan göra uppdragen lite hur man vill och så är det ju ett Battlefield spel!

COD 4: linjärt , ej förstör bara miljöer , ingen vidare humor och är inte ett Battlefield spel!

Både COD 4 och BF BC är snygga och har bra stöd för multiplayer , men COD 4 är lite väl linjärt enligt mig. Humorn är också för skön i BF BC , vilket självklart är ett pluspoäng. Sen är ljudet extremt bra i BF BC också , medans COD 4 är lite för originelt. Jag säger helt enkelt att båda spelen är bra , men BF BC blir absolut vinnare!

Medlem

För att Battlefield BC är gjort av svenskar förhelvete!

Medlem

Because Haggard can blow up almost anything!


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tycker hela BF serien är bättre än COD serien för att det är mer nytänkande FPS, mer teamwork och baserad på att ta över checkpoints. COD är ganska linjert och är svårt att konkurrera som en individ medan BF är uppbyggd på att individen spelar någon roll, du känner dig mer viktig i spelet:).


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

För det första mongi så är inte Battlefield: Bad Company bättre än Call of Duty 4: Modern Warfare men tack för nyckeln iallafall


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Varför inte bara lotta? Hatar att försöka slå andra med roliga/smarta skämt. Skriv upp namnen utspritt på ett papper, sedan vänder du på pappret, blundar och gör ett hål vart som helst. Vänd på pappret och se vilket namn hålet är närmast.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

orka klippa klistra


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Ska kopiera q0rra's metod med en likadan skämt fast i mitt tycke bättre:P

Tre homosexuella kikärtor skulle korsa gatan och två blir överkörda, då säger den ena kikärten: "Kom nu homos så går vi":P

Homos~Humus är arabisk kikärtsröra som är ganska så känt i Sverige

Let it be me! Let it be me!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

mongi du är den bästa crewmember på denna sajten, du är så söt!:heart:


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Hur ska jag kunna veta om Bad Company är bättre än CoD4 om jag inte får testa BC först. :]


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Du har redan gett bort nyckeln eller? :P. Annars skulle jag gärna vilja ha en.

Inaktiv

Därför Dynamit-Harry måste haft ett finger (!) med i utveckligen av BF:BC och Cod4 har inte haft nån hjälp av hans expertis, ---Nuff Said---

BTW. har nån sett det där fingret, Harry och ja letar fortfarande.

Medlem

Man kunna vänta en vecka till för att ha kvar spännningen lite längre till BC. Så mycket bättre är BC än Cod4

Medlem

Damn, för sen igen.

edit: Post nummer 666, det måste ju vara värt något i alla fall.


signatur

Bengebolle

Inaktiv
Skrivet av Deliverance:

För att Battlefield BC är gjort av svenskar förhelvete!

Haha amen!

Medlem

mongi, det roliga är att han inte svara på din fråga men tävlingen gick ut på att svara på din fråga:S


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Krayze:

mongi, det roliga är att han inte svara på din fråga men tävlingen gick ut på att svara på din fråga:S

Äh va fan. Mongi bestämmer vem som vinner han har nyckeln.


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av annexis:

Därför Dynamit-Harry måste haft ett finger (!) med i utveckligen av BF:BC och Cod4 har inte haft nån hjälp av hans expertis, ---Nuff Said---

BTW. har nån sett det där fingret, Harry och ja letar fortfarande.

Medan jag läste det där så kom jönssonligans "theme" i bakrunden Det var rätt läskigt...


signatur

Det här är en signatur

1
Skriv svar