Tidig Bad Company demo-nyckel till skänks

Medlem
Tidig Bad Company demo-nyckel till skänks

Jag har en demonyckel till #Battlefield: Bad Company för Xbox360 att ge bort. Nej, den är inte från FZ. Men man måste anstränga sig lite förstås. Skriv en kommentar här så bestämmer jag vem som får den. Bra övertalningsförmåga, humor och påhittighet är heta tips. Nyckeln skickar jag som privat meddelande till den person som jag väljer ut. Nyckeln ges bort senare ikväll.

Update: jag gillar fyndigheter som refererar till annat, så @katana skulle ha vunnit. men han har ju ingen 360, så det blev @q0rra som blev den lycklige vinnaren för att han försökte så gott även på irc, och jag är lite svag för det där tomatskämtet.

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Tidig Bad Company demo-nyckel till skänks

Jag vill gärna ha en.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

JAg vill ha:D:D::D:D ZOMFG PLINGILING shus.. plz? Jag vill gäärna ha:):heart:

Medlem

Allt för att inte mosoloa1 ska få den.

Det var två tomater som skulle korsa en väg. Men när den ena gick över så kom en bil och körde över tomaten. Då sa den andre: Kom ketchup så går vi.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hej du! Du verkar vara en riktig hyvens karl ! Du verkar vara en sån person som vill förändra världen till det bättre. Jag kan säga så här, om du ger mig din nyckel, så kommer mina 2 katter få kycklingfilè ikväll som ligger i kylen. Min flickvän kommer få ett riktigt gympass i sängen och jag kommer säga att jag älskar min mor.

Men om jag inte får den...Så kommer katterna få sin vanliga dåliga hårdamat, flickvännen kommer inte få ett skvatt pga att jag är på dåligt humör och min mor kommer få en utskällning bara för att...Så gör nu det rätta!!

Medlem

jag skulle gärna villja ha en för att jag skulle så gärna vilja spränga några väggar.(ps, höll på att få panik när jag inte visste vart man skrev kommentarer).

Medlem

Får du för dig att skänka den till mig så kan jag 'lova' att jag ska skänka pengar till varje offer för de krig jag vart med i. (i spelvärlden)
Kanske blir svårt med alla stackarna från battlefield 1942 och de otaliga medal of honour-versioner men jag ska banne mig försöka

thx m8

Medlem

Would you kindly ge den till mig. Jag har varken en box eller ps3, men det gör inget.. skyll på tvångstankar vettja.

Medlem

Har det ganska tråkigt just nu, så en nyckel skulle sitta fint! Sysselsätt mig, please


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag hatar sådanahär "Berätta-varför-just-du-skall-vinna" tävlingar för jag vinner aldrig ändå. Men eftersom det är en fråga så skall jag svara ärligt:

Jag vill testa demot. Mitt förtroende för EA/DICE är ganska lågt just nu pga av ofärdiga spel (patch, patch patch), utmjölkning och deras policy "inget är gratis här i livet, inte ens en bana som alla andra utvecklare kan släppa fri". Sen att dom släpper limited betor och demos för att hypa upp spelen gör ju inte saken bättre.

Så låt mig nu få testa detta och se om mitt förtroende stiger i kapp med mina mungipor när jag ser ditt PM.

Medlem

Skulle vara evigt tacksam om jag fick äran att få nyckeln av dig. Jag kan förvisso spela GTA IV istället, men med en irriterande "disc error" meddelanden går det helt enkelt inte. Och demot är ju inte på en skiva!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Inaktiv

Jag är inte påhittig, saknar bra övertalningsmetoder och föddes utan ett sinne för humor. Allt jag kan säga är att mina fingrar kliar och skriker efter ett bra pang-pang spel, senast de fick sina behov stillade var under andra världskriget med COD2 och dom tycker det är dags nu igen! MVH ChuppyBjörnen

Medlem

äsch vill ha en till ps3


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Väldigt trevligt av dig! Behöver dock ingen, då boxen är trasig.

Medlem

Vad är en groda utan ben? Hopplös!.

Ett väldigt simpelt och roligt skämt, åtminstone i mina öron

Medlem

Skaffade mig en 360 till GTAIV... Är en inbiten PC-användare annars, så jag tänkte att det vore kul att pröva på ett FPS-lir med dosa, något som jag är lite halvkritisk emot. Trångsynt kan man ju inte vara nu när jag sitter med konsollen, så varför inte försöka sig på ett FPS på konsoll när man ändå hade chansen att lira BF, det är ju inte vilket spel som helst
Tyvärr så lyckades jag, liksom många andra att missa nycklarna >.<

Medlem

är det någon som har vunnit än?

Medlem

Bajs. Missade att det var över. Ja du kan ju fortfarande ta en titt på Mr Happy Face.


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av q0rra:

Det var två tomater som skulle korsa en väg. Men när den ena gick över så kom en bil och körde över tomaten. Då sa den andre: Kom ketchup så går vi.

Vill bara tipsa om att skämtet blir mycket bättre på engelska...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

1
Skriv svar