Code of Honor presenterat

Inaktiv
Code of Honor presenterat

ser helt ok ut.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Ser riktigt fisigt ut, ser ut som dom lagt in lite bilder här o där, som tex, på bilderna där det exploderar, ser ut som faaaan.. -.-


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av snyft:

ser helt ok ut.

Precis

Inaktiv

Är det bara jag som tycker att spelet ser ut som ett ps2 spel? Kanske är till ps2, vad vet jag.

Inaktiv

Suck... Det är ju världens äldsta myt att Fransmännen inte kan kriga. Iofs fick dom pisk av tyskarna under ww2, men det berodde på taskig ledning och organisation, inte på att fransmännen var kassa eller undermåliga soldater. Napoleon, Villars, Turenne, Vauban, Vendôme, Davout, Murat, Soult, Lannes mm behöver jag väl inte nämna? Amerikaner gå och lägg er.

Inaktiv

Fan vad fult å sunkigt det ser ut, kommer aldrig att spelas på min burk!


signatur

Shit happens, then you die

Inaktiv

Jag kommer nog säker att testa det här spelet ialf. visst det ser inte så snyggt ut, men jag brukar försöka ge alla spel en chans.

Medlem

Jag tycker det ser bra ut, f@n vad alla har blivit bortskämda med grafiken!? Spelar ni för att är snyggt eller för att är roligt. Om det är det första, då kan ni ju gå sätta er på parkbänken och spana efter brudar, exakt samma sak!! Jag spelar för att det är kul, sen är det bonus om det är snyggt på samma gång. Hoppas det här blir bra!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

coolt att få spela med legionen, men ser ruttet ut. Men kan vara skoj iaf, ska testas!

Medlem
Skrivet av Kapten Haddock:

Suck... Det är ju världens äldsta myt att Fransmännen inte kan kriga. Iofs fick dom pisk av tyskarna under ww2, men det berodde på taskig ledning och organisation, inte på att fransmännen var kassa eller undermåliga soldater. Napoleon, Villars, Turenne, Vauban, Vendôme, Davout, Murat, Soult, Lannes mm behöver jag väl inte nämna? Amerikaner gå och lägg er.

Främlingslegionen består iof till större delen av utlänningar.

Spelet ser ut lite som DF: Black Hawk Down... ett spel som sög.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

asså, ja har för mig att fransmännen hjälpte usa att vinna kriget mot storbritannien när dom ville bli självständiga, så vafan klagar dom på frankrike för!? visar ju bara hur cp dom e i det landet...

Medlem

Det ser ju förjävligt fult ut, Delta Force från 98 är snyggare. Vad är poängen med att släppa ett spel med en grafik som var modern för typ 9 år sen? I denna era tycker jag faktiskt att vi borde kunna kräva snyggare spel, dom hade kunnat göra en mod som bygger på UT2004, BF2 eller varför inte source för den delen om dom inte kan/orkade skyffla ihop en bättre grafikmotor.
ICKE imponerande.

Medlem

Ser inte mycket ut för världen, får hoppas att det är realistiskt och roligt så att det väger upp... För ännu en orealistisk shooter i stil med CS/BF-serien klarar jag mig utan.

Medlem

ser inte ett dugg imponerande ut, explosionerna känns 2d. men det verkar inte vara ett uselt spel. eller jo, det verkar det. code of honor? varken namnet eller hypen får mig att tro att det är nåt som är särkilt avancerat. men vem vet.

Medlem

Heh, ett spel om legionen, skulle aldrig äns tänka tanken att de skulle göra ett spel om den formationen...
Var på väg att gå med i legionen en gång i tiden... Satt till och med på tåget från Warszawa till Paris, dock så fick jag hoppa av innan jag kom fram pga att en familjemedlem fick en hjärtattack, när de fick höra vart jag skulle... Heh, livet funkerar på konstiga vis:P

Vad klagar ni på grafiken för, anledningen att det ser "suddigt" ut är ju på grund av specialeffekterna såsom solar flare etc! Ser ingen anledning till att inte testa detta.

Att ens jämföra med Delta Force är ju bara löjligt! :Suck: människor!


signatur
Medlem

Ser roligt ut.

Förresten tycker jag att amerikanarna borde tänka på att vore det inte för franska motståndsmännen hade inte deras landstigning gått lika smidigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Plastigt utseende är det första jag tänker på.

Medlem

Kan vara värt en närmre titt.
Hakar man upp sig på grafiken så missar man mycket kul,
Operation Flashpoint till exempel.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad klagar ni på grafiken för, anledningen att det ser "suddigt" ut är ju på grund av specialeffekterna såsom solar flare etc! Ser ingen anledning till att inte testa detta.

Att ens jämföra med Delta Force är ju bara löjligt! :Suck: människor!

specialeffekter? kolla på byggnader och människor, lika kantiga som i delta force.

Medlem

Heh... det finns t.o.m. personer som spelar gamla CS fortfarande.
På tal om kantiga gubbar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av MackZ:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad klagar ni på grafiken för, anledningen att det ser "suddigt" ut är ju på grund av specialeffekterna såsom solar flare etc! Ser ingen anledning till att inte testa detta.

Att ens jämföra med Delta Force är ju bara löjligt! :Suck: människor!

specialeffekter? kolla på byggnader och människor, lika kantiga som i delta force.

Du kanske borde ta på dig glasögonen och titta igen "Delta force" är inte där.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MackZ:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad klagar ni på grafiken för, anledningen att det ser "suddigt" ut är ju på grund av specialeffekterna såsom solar flare etc! Ser ingen anledning till att inte testa detta.

Att ens jämföra med Delta Force är ju bara löjligt! :Suck: människor!

specialeffekter? kolla på byggnader och människor, lika kantiga som i delta force.

Du kanske borde ta på dig glasögonen och titta igen "Delta force" är inte där.

du kanske ska kolla i en ordbok vad specialeffekter betyder, för det finns inte på nån av dom bilderna.

http://www.3dgamers.com/screenshots/games/codeofhonor/474955/
högra sidan av kikarsiktet, det tornet är inte så kantig på grund av solen eller andra s.k. specialeffekter.

och min jämförelse med Delta Force var inte menat som en jämförelse mellan hela spelet delta force vs Code of honor, utan bara kantigheten på gubbar och diverse byggnader och även explosionen som man ser. inte helt olik den i DF2.
utgick från att detta framgick men ska vara mer precis nästa gång.

Inaktiv

1. Spelet ser riktigt sunkigt ut. Inte bara för att grafiken verkligen är 90tal utan även också för att soldaterna vilka iofs är franska...håller vapnen fel och skjuter höftskott.

2. Varför tror ni att fransmännen inte är populära när det gäller krig och konflikter? Kan det vara för att de drog sig ut ur Vietnam efter de bönat USA att hjälpa till? Kan det vara för att USA ofta ställt upp som en allierad till dem men att de sällan ställer upp för USA? Eller kan det rent ut av vara så att det är ena riktiga slashasar på att kriga. Jo jag skulle nog påpeka att alla alternativ stämmer in på dessa snofsiga och höftskjutande toffskrigare.

Medlem

Ser lite halvdassigt ut, plastigt på nått sätt.
Får väl hoppas att det är bättre känsla i det istället.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Skrivet av MackZ:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MackZ:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad klagar ni på grafiken för, anledningen att det ser "suddigt" ut är ju på grund av specialeffekterna såsom solar flare etc! Ser ingen anledning till att inte testa detta.

Att ens jämföra med Delta Force är ju bara löjligt! :Suck: människor!

specialeffekter? kolla på byggnader och människor, lika kantiga som i delta force.

Du kanske borde ta på dig glasögonen och titta igen "Delta force" är inte där.

du kanske ska kolla i en ordbok vad specialeffekter betyder, för det finns inte på nån av dom bilderna.

http://www.3dgamers.com/screenshots/games/codeofhonor/474955/
högra sidan av kikarsiktet, det tornet är inte så kantig på grund av solen eller andra s.k. specialeffekter.

och min jämförelse med Delta Force var inte menat som en jämförelse mellan hela spelet delta force vs Code of honor, utan bara kantigheten på gubbar och diverse byggnader och även explosionen som man ser. inte helt olik den i DF2.
utgick från att detta framgick men ska vara mer precis nästa gång.

Jaha så du ser inga special effekter här då?
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/codeofhonor/474952/

Sen så vet vi inte vilken upplösning testspelaren använde. Tvivlar på att det var den bästa om nu det var kantigt.


signatur
1
Skriv svar