Wii Sports - effektiv bantning

Robot
Medlem
Wii Sports - effektiv bantning

Hur fan spelar pojken egentligen? Bara idiotiskt att stå/sitta och vifta som en del verkar göra.

Inaktiv

Får man nog ta med en nypa salt, men antagligen är det hälsosammare än det tradionella stillasittande spelandet.

Inaktiv

Måste visa morsan!

Medlem
Skrivet av jingai:

Hur fan spelar pojken egentligen? Bara idiotiskt att stå/sitta och vifta som en del verkar göra.

I just Wii Sports är det ju det som är meningen. Dessutom är det det enda roliga i det. Då menar jag normala rörelser, inte att rent vålda med kontrollen.

Inaktiv
Skrivet av jingai:

Hur fan spelar pojken egentligen? Bara idiotiskt att stå/sitta och vifta som en del verkar göra.

minns första gången jag körde tennis på wii sports... tyckte att det verkade töntigt att hoppa runt som en idiot när man spelade så jag började med små försiktiga handledsrörelser men det slutade med att jag hoppad som en idiot det är helt enkelt mkt roligare att köra wii sports så...


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Inaktiv

För att få bra resultat på Wii sports måste man nästa stå upp och vifta... När man lirar zelda kan man ligga som en hösäck i soffan o vrida lite lätt. Så det beror just på vad man spelar....

Inaktiv

Håller precis med ovan talare.

Medlem

Effektiv bantning är väll att ta i


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

tack för det, nu råkade jag bryta mitt nyårslöfte att inte gå in på aftonbladet utan att jag tänkte på det. x(

Medlem

Dem har fuskat en massa :).

ljuset är inte de samma på båda... och det spelar en väldigt stor roll .Samt är den nedre bilden ett montage?. Tvivlar inte på att han har tappat de där kilona, men kritisk person som jag är så ser dem för skumt ut, för att verka så effektivt. För mig att personer som inte regelbundet motionerar och sen börjar motionera. Tappar 2-3 kilo i bara vatten vikt?

Medlem
Skrivet av FZ:

25-åringen ska ha behållit kostvanorna och inte gjort några fysiska ansträngningar utöver de vanliga.

Nej precis. Dvs inga alls.


signatur

system: online

WeX
Medlem

om han i sitt "före Wii-liv" bara satt still och tittade på TV är det självklart han tappar vikt. han hade kunnat börja hämta in posten varje dag och tappat lika mycket. man kan tolka så mycket som man vill...


signatur

Boom headshoot!

1
Skriv svar