GRAW 2-film i filarkivet

Medlem
GRAW 2-film i filarkivet

Plattform?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

nästan helt säker påatt det där är från xbox 360 varianten.


signatur

P.L.U.R

Skribent

Tycker inte om dessa "här är fienden"-ikonerna som fular ned allting.

Inaktiv

Gillade starkt när de smällde artilleriet åt fanderns! Härligt ljud å bild!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Plattform?

xbox 360.

Massa futuriskt kladd på skärmen ser jobbigt ut.

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Hipshot:

Plattform?

xbox 360.

Massa futuriskt kladd på skärmen ser jobbigt ut.

Det utvecklas till PC och PS3 också.

Medlem

Det är futuristisk spel, GRAW verkligheten är några årtionden framåt. Så kanske därför??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

ser lovande ut .. väntar på 360 versionen

Medlem

gillar inte alls allt techno-blip blop och att i varje film jag sett ser det ut som att en lagmedlemmar bara hänkar på som idioter, man kutar fram, skjuter fiender, beordrar fram sitt bihang till någon bra position och gör om.

Medlem
Skrivet av Wristwatch:

och att i varje film jag sett ser det ut som att en lagmedlemmar bara hänkar på som idioter, man kutar fram, skjuter fiender, beordrar fram sitt bihang till någon bra position och gör om.

Ja, det är väl i korta drag vad det går ut, ska man förklara mer blir det dock betydligt mer invecklat.
Men jag ser inga fel på spelstilen, funkade i GRAW, funkade i R6Vegas, och det är väl i stort sätt samma sak i GoW?

Medlem

haha
man såg verkligen att han styrde med en gamepad


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av Wristwatch:

gillar inte alls allt techno-blip blop och att i varje film jag sett ser det ut som att en lagmedlemmar bara hänkar på som idioter, man kutar fram, skjuter fiender, beordrar fram sitt bihang till någon bra position och gör om.

någon dag kanske någon utvecklare gör ett spel där du inte behöver leda utan blir tilldelad order av AI:n, frågan är hur roligt det är...

Inaktiv
Skrivet av turbo10:
Skrivet av Wristwatch:

gillar inte alls allt techno-blip blop och att i varje film jag sett ser det ut som att en lagmedlemmar bara hänkar på som idioter, man kutar fram, skjuter fiender, beordrar fram sitt bihang till någon bra position och gör om.

någon dag kanske någon utvecklare gör ett spel där du inte behöver leda utan blir tilldelad order av AI:n, frågan är hur roligt det är...

Finns en oerhörd mängd spel där man får order av AI:n men kanske inte lika detaljerat som du tänkt.

Medlem
Skrivet av bastard:

Tycker inte om dessa "här är fienden"-ikonerna som fular ned allting.

Dem kan man stänga av i 360 versionen i GRAW, så GRAW 2 torde ha samma funktion också antar jag.

Medlem

Ikonerna för "här är fienden" syns bara om någon i ditt team eller kamera mojänger ser fienden. Iallafall var det så på PC. Var väldigt skeptisk till det själv tidigare men det funkar riktigt bra. Och så gör det att ens AI gubbar faktiskt är använd bara. De kan om inte annat peka ut fienden åt dig. Men det blir inte direkt som att spela med walhack som många verkade tro när ettan kom.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

AAA!!!! MÅSTE ha det spelelt när det kommer

Medlem

usch va tråkigt det ser ut:\

Medlem

Varför är det markerat med röd headline? Jag trodde den färgen var för PC-nyheter, då finns det ju ingen mening med att visa upp en 360-film.

Och ja, det verkar poop. Att det ska vara "ngra årtionden fram" är ingen ursäkt, jag kan satsa mitt högra ben på att det inte kommer att bli sådär plottrigt ens OM de får såna system som UBI tror på.
Och inget snack om att "men de har ju redan utvecklat såna system", det enda som finns idag är knappt fungerande konceptstudier, det är en JÄKLA skillnad på att smälla upp en kamera på bössan och ha en liten display framför ögat och att ha ett helt fullt integrerat system som kan identifiera fiender on the fly på det sättet som det gör i GRAW, och varför den där lilla minibilden? den fyller INGEN funktion, ljud räcker, att ha en videobild ta upp en del av synfältet är katastrofalt och farligt, att ha 30 miljoner ikoner är detsamma.

Nej, vad alla xboxare säger så finns det inget sätt att se GRAW som ngn som helst simulation, det är ett run n gunspel, prylarna de använder är star wars, och spelstilen är arkad, EOD.
Jag tycker att alla som har med spelet att göra och som tycker det verkar ballt ska vara ärliga med vad det är och inte på ngt sätt försökta sätta ngn sorts verklighetsförankring på spelet, det är lika mkt en gruppstridssimulator som gears of war.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar