Ny film från S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Medlem
Ny film från S.T.A.L.K.E.R.

mm längtar, multiplayer läget verkar vara rätt kul


signatur

Bengebolle

Medlem

Härligt, de verkar ha uppdaterat både animationer och lite ljud, svaga ljud på ak:n fortf. dock.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Härligt, de verkar ha uppdaterat både animationer och lite ljud, svaga ljud på ak:n fortf. dock.

man skulle nog kunna modda in andra ljud rätt lätt


signatur

Bengebolle

Medlem

Gillar skarpt att man så enkelt nu kommer till filarkivet. En fin liten ruta man trycker på för att snabbt komma till filarkivet. Me like!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Varför stavar ni det Chernobyl istället för Tjernobyl egentligen?
Känns fel..

Medlem

Båda är ju rätt, fast på olika språk

Medlem

mm, som sweden och sverige

Medlem

Ser fram emot detta, har potential att bli riktigt skoj i multiplayer också.

Inaktiv

Tänk vad skoj det skulle vara om dem ordnade stöd för t.ex. 4 spelare coop i "singleplayerläget" och gjorde de andra stalkersgängen väldigt svåra, det skulle ha varit ett odödligt spelläge.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jower:

Varför stavar ni det Chernobyl istället för Tjernobyl egentligen?
Känns fel..

Titeln är Chernobyl, så därför råkade det hamna i texten också.


signatur
Medlem

Lika dålig som deras övriga videos. Snabba klipp utan logik som får spelet att se ut som en riktigt medioker och oengagerande shooter, dessutom med ganska taskig grafik (med dagens mått).

Som tur är har man även läst lite previews så jag hoppas videona inte gör spelet rättvisa på något sätt (grafiken skiter jag i, synd att animationerna är så dåliga bara)... Tror det hade varit bättre publicitet att visa te.x att man faktiskt gör quests och att spelet har lite djup.


signatur
Medlem

lite credit för att alla klipp var "in game" det måste vara första gången det händer


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Mmm... kul att se lite in-game. Ser bra ut!

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Gillar skarpt att man så enkelt nu kommer till filarkivet. En fin liten ruta man trycker på för att snabbt komma till filarkivet. Me like!

Rejält mycket fräschare nu. Bra jobbat FZ.

1
Skriv svar