Demo - Diver: Deep Water Adventures

Robot
Inaktiv
Demo - Diver: Deep Water Adventures

Starforce

Medlem

Jag fick då inget Starforce installerat, fattar inte varför folk fortfarande är rädd för Starforce. Anledningen till att jag inte köper Starforce spel är för att första gången och den sista för den delen jag köpte ett spel med Starforce så ville den inte starta likförbannat, de va flera hundra åt helvete. Som tur va så kom det ett crack så jag kunde lira det iaf, men de va efter många månader.

Även om detta skulle innehålla Starforce så är det väl inte hela världen, det är inte så att datorn kommer att sprängas, eller att företag kan se vad du gör.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Jag fick då inget Starforce installerat, fattar inte varför folk fortfarande är rädd för Starforce. Anledningen till att jag inte köper Starforce spel är för att första gången och den sista för den delen jag köpte ett spel med Starforce så ville den inte starta likförbannat, de va flera hundra åt helvete. Som tur va så kom det ett crack så jag kunde lira det iaf, men de va efter många månader.

Även om detta skulle innehålla Starforce så är det väl inte hela världen, det är inte så att datorn kommer att sprängas, eller att företag kan se vad du gör.

du tycker inte att du talar emot dig själv lite....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Let me see, ett undervattensspel där du går runt med vanliga pistoler UNDER vatten och skjuter saker? I dont know...

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Mahone:

Jag fick då inget Starforce installerat, fattar inte varför folk fortfarande är rädd för Starforce. Anledningen till att jag inte köper Starforce spel är för att första gången och den sista för den delen jag köpte ett spel med Starforce så ville den inte starta likförbannat, de va flera hundra åt helvete. Som tur va så kom det ett crack så jag kunde lira det iaf, men de va efter många månader.

Även om detta skulle innehålla Starforce så är det väl inte hela världen, det är inte så att datorn kommer att sprängas, eller att företag kan se vad du gör.

du tycker inte att du talar emot dig själv lite....

Nej för det här gällde ju ett demo, varför ska man stå emot att testa bara för att det kan vara Starforce på de? Det jag menar är att folk verkar fortfarande tro att Starforce är en bakdörr för utvecklarna som de va snack om i början. Sen att man inte köper ett Starforce spel är fullt förståeligt, men att inte ladda ner ett demo för att de har Starforce är bara fjantigt.

Medlem

Just darför är demos fjantigt att lägga in starforce på... ok jag förstår att de gör så att inte crackers ska kunna hålla på med spelets .exe filer men det skiter jag i, det ska inte drabba ev. köpare jag vill inte ha sånt skit punkt. Deras förlust om de lägger in såna jävla protections.

1
Skriv svar