Dice snackar spelutveckling 31 januari
<!--Upcoming Events
2007-02-15: The taste of EA's butt
2007-02-24: How to develope games in the wrong direction
2007-02-27: 'Ignoring the community' for dummies-->
grävde i sidans källkod och hittade dedär
Någon bara måste ställa frågan:
Hur kommer det sig att ni bara släpper betaversioner av spel och sedan går vidare? Har ni ingen yrkesstolthet alls?
(innan kritiken faller på detta inlägg så kan ni ju fråga er varför det fortfarande finns "buggar" i t.ex. BF2. Det var inte igår det kom ut direkt.)
Någon bara måste ställa frågan:
Hur kommer det sig att ni bara släpper betaversioner av spel och sedan går vidare? Har ni ingen yrkesstolthet alls?
(innan kritiken faller på detta inlägg så kan ni ju fråga er varför det fortfarande finns "buggar" i t.ex. BF2. Det var inte igår det kom ut direkt.)
Tänkte på exakt samma sak. Jag skulle helt ärligt skämmas att jobba för DiCe. Jag har själv hög yrkesstolthet, jag skulle nog tyvärr inte passa in och jobba på DiCe, även om jag nu så skulle vilja det, vilket jag inte vill!
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
<!--Upcoming Events
2007-02-15: The taste of EA's butt
2007-02-24: How to develope games in the wrong direction
2007-02-27: 'Ignoring the community' for dummies-->
underbart underhållande!
<!--Upcoming Events
2007-02-15: The taste of EA's butt
2007-02-24: How to develope games in the wrong direction
2007-02-27: 'Ignoring the community' for dummies-->
underbart underhållande!
:heart:
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.