Super PLAY delar ut Guldpixeln 2006

Medlem
Super PLAY delar ut Guldpixeln 2006

Guldpixel = glaspixel?

Antikvitet

I glaset (eller plasten snarare) sitter en guldpixel inplacerad...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Mjaha, nu ser jag. Ja, den var ju inte lätt att hitta om ingen pekade ut det

Medlem

Vill också ha pixlar av guld


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"Gala" torde motivera någonting finare än jeans.

Medlem
Citat:

Med sin blotta närvaro lyser årets starkaste spelkaraktär upp alla mörka tunnelsystem och övergivna parkeringshus som ramar in den dystopiska expeditionen. Hon flämtar, skrattar, darrar och kryper upp i fosterställning om vartannat och plötsligt inser man att man lever genom henne snarare än Gordon Freeman.

Synd bara att jag hatade varje sekund av spelet med henne. Troligen den mest irriterande karaktären i ett spel någonsin. Hon sabbade tempot i spelet och var inte rolig eller charmig i det minsta, utan var istället katastrofalt skriven. Oj vad jag hoppas att hon dör och försvinner ur Half-Life franchisen för gott.

Medlem
Skrivet av Manko:
Citat:

Med sin blotta närvaro lyser årets starkaste spelkaraktär upp alla mörka tunnelsystem och övergivna parkeringshus som ramar in den dystopiska expeditionen. Hon flämtar, skrattar, darrar och kryper upp i fosterställning om vartannat och plötsligt inser man att man lever genom henne snarare än Gordon Freeman.

Synd bara att jag hatade varje sekund av spelet med henne. Troligen den mest irriterande karaktären i ett spel någonsin. Hon sabbade tempot i spelet och var inte rolig eller charmig i det minsta, utan var istället katastrofalt skriven. Oj vad jag hoppas att hon dör och försvinner ur Half-Life franchisen för gott.

Va? Alyx var ju bäst


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Om man gillar Alyx så är det mycket möjligt att Half-Life 2 Episode 1 var fantastiskt, men för mig var det en resa genom helvetet. Jag ville döda henne varje sekund av spelet, men det gick inte! Istället puttade hon runt mig i varenda nedra cutscene och sabbade farten i spelet.

Medlem

Kan förstå vad du menar Manko. I Ep1 var hon jobbig... i Half Life 2 var hon bäst.

Inaktiv

Inte för att det kommit några bra eller ens nyskapande FPS under 2006, men kom igen...HL2:Expansion ett av femtielva? Urk!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

"ÅRETS ACTIONSPEL
Årets mest hypade Playstation 3-mördare kom, sålde och slog in minst en spik i Sonys kista. På bara en vecka skördade det mer än en miljon spelare – och Xbox 360 fick sitt första spel där man kan såga folk i ryggen med en motorsåg.
Gears of War"

Man kan inte såga folk i ryggen Offret vänder sig ju automatiskt om för att det ska se fetare ut?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag kan aldrig förmå mig att känna annat än irritation då jag ser Bergsala. Något som är kvar från min ungdom!

Inaktiv

ÅRETS FPS
Med sin blotta närvaro lyser årets starkaste spelkaraktär upp alla mörka tunnelsystem och övergivna parkeringshus som ramar in den dystopiska expeditionen. Hon flämtar, skrattar, darrar och kryper upp i fosterställning om vartannat och plötsligt inser man att man lever genom henne snarare än Gordon Freeman.
Half-Life 2: Episode One

Bäst.

Splinter Cell: Double Agent borde ha fått en plats någonstans dock.

Medlem

vafan var inte company of heroes me nånstans? Det som e så grymt bra!

1
Skriv svar