BF 2142: Northern Strike offentliggjort

Robot
Medlem
BF 2142: Northern Strike offentliggjort

Mjööööööööööölkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Medlem
Skrivet av PsyX:

Mjööööööööööölkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skriver du så om alla expansioner som det rapporteras om?

Medlem

Tyvärr DICE.

Medlem

Mjölka!!

Det stämmer ju. Det är bra att dem försöker vidhålla spelet i liv. Men dem kunde släppa lite gratis material också, dem borde ha en policy om att varannan boosterpack är gratis, och varannan kostar lite. Plus att dem borde fixa den hemska lagget i spelet först, så spelet blir mer spelbart, innan dem förökar med fler barn. Dem skule tjäna mer på det också, för ju fler som tycker spelet är spelbart, desto fler skulle vilja öka med fler banor, vapen, fordon. Men som det är nu, så är det många som håller på tröttna på spelet, inkl mig, för det är nästan på gränsen ospelbart. Jag gillar BF2 och BF2142, men dem 2 spelen måste nästan vara dem 2 buggigaste nät spelen nånsin. Pinsamt tycker jag, att första Quakespelen funkade bättre rent tekniskt än dem här 2 spelen!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

lär ju funka precis som boosterpacksen i bf2 också, dvs köper du boosterpacket så kan du använda dom nya vapnen i orginalspelet också..

köpa sig övertag i spel is the future, noooooooot

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Mjölka!!

Det stämmer ju. Det är bra att dem försöker vidhålla spelet i liv. Men dem kunde släppa lite gratis material också, dem borde ha en policy om att varannan boosterpack är gratis, och varannan kostar lite. Plus att dem borde fixa den hemska lagget i spelet först, så spelet blir mer spelbart, innan dem förökar med fler barn. Dem skule tjäna mer på det också, för ju fler som tycker spelet är spelbart, desto fler skulle vilja öka med fler banor, vapen, fordon. Men som det är nu, så är det många som håller på tröttna på spelet, inkl mig, för det är nästan på gränsen ospelbart. Jag gillar BF2 och BF2142, men dem 2 spelen måste nästan vara dem 2 buggigaste nät spelen nånsin. Pinsamt tycker jag, att första Quakespelen funkade bättre rent tekniskt än dem här 2 spelen!!?

Kan bara hålla med,DiCe borde skärpa sig!
Innan var det med stolthet i rösten man påpekade att BF1942 minsann är Svenskt.....det gör man inte längre..pinsamt buggigt spel!
Sista spelet från Dice för min del

Medlem

Dom kan ta sitt BF2142 o behålla det, spelar inte skiten längre iaf så.

Redaktör
Skrivet av HaZe303:

Mjölka!!

Det stämmer ju. Det är bra att dem försöker vidhålla spelet i liv. Men dem kunde släppa lite gratis material också, dem borde ha en policy om att varannan boosterpack är gratis, och varannan kostar lite.

Om jag inte minns helt fel har det släppts patchar med extrabanor till #BF 1942, #BF Vietnam och #BF2. Väger kanske inte upp tillägg som man "måste" köpa för att vara med i matchen, men helt genomsnikna är de inte.


signatur
Medlem

Det beror ju på vilka unlocks man kan låsa upp med boosterpacket, och ifall de verkligen kommer vara tillräckligt bra för att ge ett jättestort övertag.

Inaktiv

10nya unlocks?

Låter som de borde göra en ny soldat klass istället.

Typ En dvärg som man kan låsa upp längre ben till:)

Eller ett par super styltor, som kan hoppa lika högt som om man, flög ur APCen. (bara till dvärgen), han är så kort att han inte kommer in i APCen.

Inaktiv

Tre kartor, tio nya vapen och div fordon? Jag skulle inte ens ladda ner en gratismod om den inte hade något annat att komma med.

Medlem

Håller med Kattspya. BF-serien är död...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Mjölka!!

Det stämmer ju. Det är bra att dem försöker vidhålla spelet i liv. Men dem kunde släppa lite gratis material också, dem borde ha en policy om att varannan boosterpack är gratis, och varannan kostar lite. Plus att dem borde fixa den hemska lagget i spelet först, så spelet blir mer spelbart, innan dem förökar med fler barn. Dem skule tjäna mer på det också, för ju fler som tycker spelet är spelbart, desto fler skulle vilja öka med fler banor, vapen, fordon. Men som det är nu, så är det många som håller på tröttna på spelet, inkl mig, för det är nästan på gränsen ospelbart. Jag gillar BF2 och BF2142, men dem 2 spelen måste nästan vara dem 2 buggigaste nät spelen nånsin. Pinsamt tycker jag, att första Quakespelen funkade bättre rent tekniskt än dem här 2 spelen!!?

Jag håller inte med dig alls, tycker BF2142 är ett skit roligt spel som är riktigt underhållande. Har /played ca 170 timmar och att spelet på nått sätt skulle vara helt ospelbart är sådeles naturligtvis helt fel, det kanske finns lite små buggar typ att det ibland inte finns någon spawn timer när man spawnar på grupp bojen etc men sånt finns i alla PC spel som släpps idag tyvärr.
Sen det här argumentet att allt skall vara gratis är ju bara löjligt, låter som en reklamslogan från vänster partiet eller nåt, Allt kostar pengar så är det bara.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

[
Jag håller inte med dig alls, tycker BF2142 är ett skit roligt spel som är riktigt underhållande. Har /played ca 170 timmar och att spelet på nått sätt skulle vara helt ospelbart är sådeles naturligtvis helt fel, det kanske finns lite små buggar typ att det ibland inte finns någon spawn timer när man spawnar på grupp bojen etc men sånt finns i alla PC spel som släpps idag tyvärr.
Sen det här argumentet att allt skall vara gratis är ju bara löjligt, låter som en reklamslogan från vänster partiet eller nåt, Allt kostar pengar så är det bara.[/quote]

HELT RÄTT!!!
Kunde inte sagt det bättre själv.

Inaktiv

Är med dig hela dagen där Sito.
Förutam att grejer skall kosta hela tiden.....
Lite maps kan man väl bjuda på.


signatur

a.k.a. KjellChevelle
AMD 64 3800+, 2Gb ram Corsair, Asus 7900 GT 256Mb, MSI K8N Neo4 m.m

Medlem

Ända sen BF1942 har det gått utåt, så jävla tråkigt att se hur Dice har utvecklats...

Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av HaZe303:

Mjölka!!

Det stämmer ju. Det är bra att dem försöker vidhålla spelet i liv. Men dem kunde släppa lite gratis material också, dem borde ha en policy om att varannan boosterpack är gratis, och varannan kostar lite. Plus att dem borde fixa den hemska lagget i spelet först, så spelet blir mer spelbart, innan dem förökar med fler barn. Dem skule tjäna mer på det också, för ju fler som tycker spelet är spelbart, desto fler skulle vilja öka med fler banor, vapen, fordon. Men som det är nu, så är det många som håller på tröttna på spelet, inkl mig, för det är nästan på gränsen ospelbart. Jag gillar BF2 och BF2142, men dem 2 spelen måste nästan vara dem 2 buggigaste nät spelen nånsin. Pinsamt tycker jag, att första Quakespelen funkade bättre rent tekniskt än dem här 2 spelen!!?

Jag håller inte med dig alls, tycker BF2142 är ett skit roligt spel som är riktigt underhållande. Har /played ca 170 timmar och att spelet på nått sätt skulle vara helt ospelbart är sådeles naturligtvis helt fel, det kanske finns lite små buggar typ att det ibland inte finns någon spawn timer när man spawnar på grupp bojen etc men sånt finns i alla PC spel som släpps idag tyvärr.
Sen det här argumentet att allt skall vara gratis är ju bara löjligt, låter som en reklamslogan från vänster partiet eller nåt, Allt kostar pengar så är det bara.

Jag antar att du inte var med på den tiden då spelföretag brukade släppa gratis inehåll. Synd att det är nästa bara Epic som gör det nu förtiden


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Lägg ner serien, nu. 3 banor? Helt jäkla löjligt. En modd som kom ut med 3 banor och tio vapen skulle bli utskrattad, men när ett företag gör det är det tragiskt.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Jag antar att du inte var med på den tiden då spelföretag brukade släppa gratis inehåll. Synd att det är nästa bara Epic som gör det nu förtiden

Jag har spelat i ca 25 år. Under större delen av denna tid har det inte kommit något extra till ett enda spel överhuvudtaget.

Medlem

Har inte köpt 2142 pga allt strul som var med patcher till BF2. Tycker dock att BF2 är riktigt kul med ca 500 h spelade.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Night Hawk:

Jag antar att du inte var med på den tiden då spelföretag brukade släppa gratis inehåll. Synd att det är nästa bara Epic som gör det nu förtiden

Jag har spelat i ca 25 år. Under större delen av denna tid har det inte kommit något extra till ett enda spel överhuvudtaget.

Är du ironisk eller har du bott under en sten?

Medlem

DICE har blivit infekterad av EAs väl organiserad mjölkning automat.

Precis som dom köpte ut Westood Studios och många andra BRA spelutvecklare.

Dom kan mjölka hur mycket dom vill, mina pengar får dom inte.

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Night Hawk:

Jag antar att du inte var med på den tiden då spelföretag brukade släppa gratis inehåll. Synd att det är nästa bara Epic som gör det nu förtiden

Jag har spelat i ca 25 år. Under större delen av denna tid har det inte kommit något extra till ett enda spel överhuvudtaget.

Är du ironisk eller har du bott under en sten?

Det var menat att vara lite skämtsamt men det ändå sant. Under större delen av dessa 25 år kom det aldrig något "extra" till något spel (som jag känner till i alla fall).

Medlem

Det enda rätta är för BF-serien nu är att göra ett RIKTIGT MASSIVT krigsspel med bländande grafik och sedan göra ett pay-to-play-spel av det. Allt annat är ett steg i fel riktning imo...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Klaga inte på Dice, de gör bara vad EA betalar dem för att göra

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Night Hawk:

Jag antar att du inte var med på den tiden då spelföretag brukade släppa gratis inehåll. Synd att det är nästa bara Epic som gör det nu förtiden

Jag har spelat i ca 25 år. Under större delen av denna tid har det inte kommit något extra till ett enda spel överhuvudtaget.

EVE-Online släpper allt gratis, och har gjort så sedan starten för 4 år sedan...

Medlem

Om det är tillräckligt billigt så kommer jag nog att köpa booster packet, men är det 3 RIKTIGA banor eller en bana i tre storlekar?

Medlem

Inget köp här inte.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av RavenDB:

EVE-Online släpper allt gratis, och har gjort så sedan starten för 4 år sedan...

Skulle inte kalla det gratis eftersom man betalar pengar till dem varje månad.

12
Skriv svar