Guitar Hero II-bilder från Xbox 360-versionen

Robot
Guitar Hero II-bilder från Xbox 360-versionen
Medlem
Guitar Hero II-bilder från Xbox 360-versionen

Verkar vara snyggare grafik, och några få fler funktioner, men ingeting som lockar om man har till ps2.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fy fan vilken jävla ful grafik!!! Gud vad jag hatar plastgrafik det är så jävla vidrigt äckligt och så in i norden fult!


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

yapp...plastic fantastic...visar bara att dom är lata och orkar inte utveckla skuggningen vidare än basic...

och varför ska det vara så svårt att göra armvecket lite annorlunda så det ser bättre ut när karaktären böjer på armen...
hatar sånt....
och varför är det så jävla mörkt....har dom något att dölja?..typ..dålig grafik?....som senaste NFS spelet...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Säger bara en sak... vem bryr sig om grafiken i spel som Guitar Hero?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Säger bara en sak... vem bryr sig om grafiken i spel som Guitar Hero?

Exakt! Det är endå dem små prickarna man följer när man lirar spelet, vad hade ni andra tänkt göra, glo på tjejerna när dem spelar sina gitarrer under tiden ni missar alla stegen?

Flakmonkey

Självklart spelar inte grafiken någon större roll, men det är väl knappast någon nackdel att det ser bättre ut?

nj
Medlem
Skrivet av Nosnos:

Självklart spelar inte grafiken någon större roll, men det är väl knappast någon nackdel att det ser bättre ut?

Så länge som den förbättrade grafiken inte blir för plottrig och distraherande så...

Medlem

Swiit! Ser fram emot detta!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag som inte har Guitar Hero 2 till PS2an känner mig rätt sugen på att skaffa det till 360n. Någon som hört nåt om det rekommenderade priset på paketet? Får ju inte bli dyrare än till PS2an...

Inaktiv

Längtar som fan efter det! Undra bara hur mycket det kommer kosta??


signatur

"Jesus loves me yes I know"

nj
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Jag som inte har Guitar Hero 2 till PS2an känner mig rätt sugen på att skaffa det till 360n. Någon som hört nåt om det rekommenderade priset på paketet? Får ju inte bli dyrare än till PS2an...

Kikar man på Prisjakt så ligger Xbox360-versionen inkl gitarr på 699kr (dock bara två butiker listade än så länge), PS2-versionen ligger då på 649kr som lägst med bra många fler butiker listade så det borde nog hamna i samma prisklass.

Medlem

Tycker bara att det är bra att grafiken inte är snygg, fatta vad distraherad man skulle bli om de byggde på UE3 Allt man kollar på är ju prickarna, och därför är Frets on Fire minst lika roligt.

Inaktiv

Synd bara att det inte erbjuds en vänsterbyggd gitarr. Skulle vara guld värt för oss south-paws.

Man får väl bygga en egen utav delarna i en 360 gitarr.

Medlem
Skrivet av PsyCor:

Synd bara att det inte erbjuds en vänsterbyggd gitarr. Skulle vara guld värt för oss south-paws.

Man får väl bygga en egen utav delarna i en 360 gitarr.

Ska finnas en sån möjlighet i options läste jag på loadingscreen, bara och vänta gitarren eller hur det var, så ändras hela systemet, orange blir grönt osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Leka Dave Grohl med den guran

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av PsyCor:

Synd bara att det inte erbjuds en vänsterbyggd gitarr. Skulle vara guld värt för oss south-paws.

Man får väl bygga en egen utav delarna i en 360 gitarr.

Ska finnas en sån möjlighet i options läste jag på loadingscreen, bara och vänta gitarren eller hur det var, så ändras hela systemet, orange blir grönt osv.

Jo, jag vet att det går att vända på gitarren och ändra i options men det är fortfarande fel då den där "armen" sitter alldeles fel då. Blir mycket svårare att använda den på samma sätt som för högerhänta.

1
Skriv svar