Gates känner sig säker i konsolkriget

Robot
Medlem
Gates känner sig säker i konsolkriget

Muaahahaha, I beg to differ!
Vi får väl se

Inaktiv

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Är siffrorna för den totala levnadstiden?
När kom 360 ut?

Medlem

Hah, verkar som om Wii börjar närma sig det antal som crapbox three-sixty harsålt.

Wii wiill see who wiins.

Inaktiv

Microsoft och Sony fortsätter ordkriget...
Under tiden roffar Nintendo åt sig hela marknaden utan att säga ett ord...

Inaktiv

Man kan ju ägna en stilla undran om hur många 360 de har behövt tillverka för den summan... Den maskinen är ju inte riktigt känd för att hålla i sömmarna.
En polare har fått byta sin maskin två gånger, och han var tydligen inte så ensam om det.
Vem vet, kanske ett llite annorlunda sätt att hindra folk från att chippa maskinen, ingen vågar göra det under garantitid...

Medlem

Att vi säljer så bra för tillfället visar ju bara att det handlar inte om spelen längre.

Inaktiv

Blue Dragon och Gears of War ftw

Medlem

Förlåt men jag är bara tvungen!

En klassiker som bara måste finnas i denna tråd..

Ang kriget så bryr jag mig inte om den som säljer mest konsoler, handlar iaf om spelen i slutändan.

Medlem

Hmm.. man kanske ska ta och klämma in en Pentium 133:a och ett Voodoo1 kort i några lådor och marknadsföra hur förbaskat kul spelglädjen är i dessa och sen ta nån hundralapp mindre än en xbox och wii.... verkar ju finnas stålar att tjäna, hos dagis-mario-hoppa-på-sköldpaddor-folket iallafall.

*drar över mig flameskynket*

Medlem

tja till sommaren lär nog wii hunnit ifatt 360 tror jag har ju sålt runt 4 miljoner på så kort tid är fan snabbt.

Medlem

Bakerman du vet själv att det är bättre grejer i en Wii än så....

Medlem

wii är bra men jag tror att jag är för gammal för det...som alla säger så är det spelen som avgör...jag tror på PS3 som jag sagt förut för den har lite högre prestanda och bra marknadsföring...och sony är bra på att köpa spel-rättigheter.

jag tror att PS3 kommer lyckas lika bra som PS2 om inte bättre


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Krayze:

wii är bra men jag tror att jag är för gammal för det...som alla säger så är det spelen som avgör...jag tror på PS3 som jag sagt förut för den har lite högre prestanda och bra marknadsföring...och sony är bra på att köpa spel-rättigheter.

jag tror att PS3 kommer lyckas lika bra som PS2 om inte bättre

Håller med


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar