The Elder Scrolls IV: Shivering Isles tillkännagivet

Robot
Medlem
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles tillkännagivet

trevligt

Medlem

Iiiih, nam nam nam. Måste spela Knights of the Nine när jag orkar installera Oblivion igen också. Bästa spelet 2006 utan tvekan!

Iaf av de jag provade

Medlem

Inte dåligt inte. :]
Raise thy tankard and drink with me!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Härligt, det ser jag fram emot.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skall bli riktigt nice, men jag hade hellre sett att dom öppnade gränserna mot något av grannländerna... Elsweyr (Khajiiternas ökenrike)någon?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Lowlife:

Iiiih, nam nam nam. Måste spela Knights of the Nine när jag orkar installera Oblivion igen också. Bästa spelet 2006 utan tvekan!

Iaf av de jag provade

Ah, glömde Knights of the Nine, tack för påminnelsen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Wohoo!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Inaktiv

Jag vill ha en ny dark-brotherhood quest linje! Den, och thief-guild var de enda 2 bra.

Inaktiv
Skrivet av SID 6.7:

Skall bli riktigt nice, men jag hade hellre sett att dom öppnade gränserna mot något av grannländerna... Elsweyr (Khajiiternas ökenrike)någon?

Kommer inte ihåg var jag såg det här men vad jag hörde från ett annat forum var att det man skulle kunna åka båt till ''andra sidan''??


signatur

/J.

Medlem

YES! ytterligare 30h att springa mellan punkt A och B.

Medlem

Fan va härligt, får la ta o skaffa.

Medlem

Woohoo! Ännu en veckas meningslöst spelande

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jag vill ha en ny dark-brotherhood quest linje! Den, och thief-guild var de enda 2 bra.

Håller med dig delvis. Jag älskade Dark Brotherhood questarna, det var den största behållningen av spelet, men jag tyckte resten var riktigt roligt också. Får hoppas att de får in nån ny intressant questline i expansionen, behöver ju inte fortsätta på nån av de gamla alls

/ LordDaimos

oavsett vad expansionen bjuder på så är den ett måste. vem kan motstå att sprätta upp magen på motståndare i sådan grafik

Medlem

hoppas dom öka svårighetsgraden, lvl20 warrior/knight är man en gud ingen utmaning alls


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det finns ett reglage för att öka svårigheten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Givet köp!
Hoppas på en expansion snart! Precis när man ska köpa ny dator nästa vecka också

Medlem

YES!!!!!!!!! Fy fan va gött. Älskar verkligen det spelet :heart:
Och som sagt tidigare i tråden, hoppas det blir fler Dark Brotherhood uppdrag


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Trailern släpptes förra veckan Jag gillar att det ska bli ännu mer frihet i spelet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar