Nya bilder från The Darkness

Medlem

Ser ut som condemned motor typ :E

Verkar intressant dock

Medlem

Ser helt underbart ut! Give me now!
Lyckas de lika bra som med Riddic så kommer detta vara bästa svenska spelet någonsin!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Har man två ailens monsterade på axlarna eller vad är det frågan om?

Medlem
Skrivet av smorgar:

Har man två ailens monsterade på axlarna eller vad är det frågan om?

Undrar detsamma.. vore lite irriterande att dras med det genom hela spelet kanske...

Medlem

Ser rätt sunkigt ut om jag får vara ärlig.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Asch, det ser ju asskönt ut
Kanske blir mer intressant om man gillar serier :\

Crew: på framsidan (fz.se) så saknas länkningen till (nummer ett, nummer två). Spring och fixa!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Dude om de äns är hälften så bra som riddick så kommer det här bli ett jävligt bra spel!!!

Läs upp lite om the darkness så kommer ni förstå var tentaklerna kommer ifrån (eller demonerna om man ska vara semantisk)

Medlem
Skrivet av fisk:

Ser rätt sunkigt ut om jag får vara ärlig.

Buhu, dålig grafik avgör allting :((((((((


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser helt tokbra ut, om det mesta är som i serietidningen så blir det här skitbra.

Medlem
Skrivet av Bakerman:
Skrivet av smorgar:

Har man två ailens monsterade på axlarna eller vad är det frågan om?

Undrar detsamma.. vore lite irriterande att dras med det genom hela spelet kanske...

Verkar inte som ni hängt med riktigt! Och nej man behöver inte ha dom där 2 monstrerna vid axlarna framme hela tiden, kolla på filmer istället så förstår ni nog bättre...

Medlem

Vill ha!


signatur

I'm a snake, follow me!

Redaktör
Skrivet av Svartsmurfen:

Crew: på framsidan (fz.se) så saknas länkningen till (nummer ett, nummer två). Spring och fixa!

Går inte att länka där. Ni får helt enkelt klicka er fram till hela nyhetstexten.


signatur
Medlem

tycker det till å från ser lite stelt ut. men inte sunkigt. kan tänka mig att de försöker efterlikna serien visuellt vilket inte är helt fel (älskar att sin city inte ser helt "ren" ut).

Medlem

Efter att ha kollat på massor med bilder så kan jag helt klart säga att jag är imponerad!

Inaktiv

pistolerna ser otroligt tråkiga ut tycker jag :/
svaga på nå sätt..typ sättet han håller dom eller nått...venne :/

Inaktiv

Är det så att detta är 360-exklusivt? Det skulle gå åt som smör till PC!


signatur
Flakmonkey
Skrivet av save:

Är det så att detta är 360-exklusivt? Det skulle gå åt som smör till PC!

http://www.fz.se/spel/?id=1710 <--- 360 och PS3

Medlem

buuhuu, vill ha till pc

Medlem
Skrivet av Bakerman:
Skrivet av smorgar:

Har man två ailens monsterade på axlarna eller vad är det frågan om?

Undrar detsamma.. vore lite irriterande att dras med det genom hela spelet kanske...

Tycker ni ska kolla upp darkness i en WIKI så kanske ni förstår vad dom där sakerna är

Medlem

Grafiken ser lite tråkig ut i stillbilder. Sen är händerna väldigt platta, ser ut som om de glömt att titta på sina egna händer hur de ser ut när de håller i en pistol, innan de började modellera.. Nu för tiden kan vi ju faktiskt göra händer som ser ut som händer i spel.

Men i slutändan blir det säkert bra, speciellt när man ser spelet i rörelse och leker lite med tentakler och låter fysiken göra sitt. Har aldrig riktigt helt litat på FZ:s entusiasm när det gäller det här spelet, men de har ju å andra sidan förmodligen sett och provat saker vi inte gjort.

Fast tack för en uppdatering. Men, Patrick och andra Starbreezare som hänger här och läser, gör något åt händerna, snälla. De ser ut som något ur Wallace & Gromit

Medlem

LOL@ Wallace & Gromit


signatur

---
Boo!

Medlem

LOL@ Phosphor


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Tror inte det är någon ifrån Starbreeze som läser på FZ.... nene...


signatur

Tobias 'Dopefish' Lundmark - #machinima @ quakenet
Starbreeze

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Svartsmurfen:

Crew: på framsidan (fz.se) så saknas länkningen till (nummer ett, nummer två). Spring och fixa!

Går inte att länka där. Ni får helt enkelt klicka er fram till hela nyhetstexten.

Det var märkligt för det var fixat sist jag kollade till sidan

Vem gjorde händerna i spelet och hur fetdissad kommer han att bli på fikarasten?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Första världskrigs-miljö?

Medlem

Hm, intressanta miljöer. Första världskriget som sagt? Huhu, detta kan bli awesome, heja Starbreeze!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

LOL@ Wallace & Gromit

Hoppas ni inte tar alltför illa upp. Estacado är ju en väldigt bitig kille. Allmänt mycket senor, muskler, och definerade händer. Förutsatt att det verkligen är honom vi spelar så bör det kanske framgå.

... och tillbaka till QA-guldfiskskålen med dig, Dopey

Medlem

Det är lugnt


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av Kyraal:

... och tillbaka till QA-guldfiskskålen med dig, Dopey

Vad har jag gjort? ó_Ò


signatur

Tobias 'Dopefish' Lundmark - #machinima @ quakenet
Starbreeze

1
Skriv svar