Skapa bana till Red Orchestra, vinn $5.000-dator

Robot
Medlem
Skapa bana till Red Orchestra, vinn $5.000-dator

MY god, detta skall testas! synd att datorn inte har 8800GTX...jaja, får väl testa ändå.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Edit:
2) Have full bot pathing and functionality

>_<

Edit2:

Vafasen, tävlingen har hållt på länge ju


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

fan vad fint trevligt, inte för att jag tänker mappa nånting själv, brist på kunskaper, men alltid kul med nya banor till världens bästa fps :>

WeX
Medlem

mums vilken dator. med det priset kommer de få en uppsjö av banor, och vad blir kvalitén på de flesta? ska bli skoj att se vad som vinner iaf.


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Den där datorn? ~35000kr? No way.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Den där datorn? ~35000kr? No way.

De räknar väl med hela systemet.

Inaktiv

Skräp. En långt mycket mer billig dator skulle klara högsta inställningarna i spel som finns ute just nu


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Försökte mig på unreal editorn (vilken jag gissar på man använder till RO med) för ett tag sen.
Och efter man är van vid hammer så kan jag inte påstå att det var en trevlig upplevelse

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Skräp. En långt mycket mer billig dator skulle klara högsta inställningarna i spel som finns ute just nu

Titte på extra prylarna, verkar vara där mycket av pengarna ligger. 24" monitor osv. Men innehållet i själva datorn är ju knappast fyskam heller, enda som saknas är ett dx10 kort istället för det som sitter i.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Den där datorn? ~35000kr? No way.

Vaddå no way, toppsystem, brännare, grymt 7.1 ljudsystem, sjukt grym datorskärm, hela kittet dvs. Inte bara ett chassi med mobo cpu och minne, gfx i...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Kul med lite nya banor! Något åt Königplatz-hållet (en/två tanks och resten infanteri) blandat med Stalingradkessel vore schysst. Dvs stadsbebyggelse + någon/några tanks.

1
Skriv svar