The Burning Crusade "klarat" på 28 timmar

Robot
Inaktiv
The Burning Crusade "klarat" på 28 timmar

Grattis!

Medlem

Ja, och folk påstår att jag borde spela mindre.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

"One of the game's new features was to raise the level cap from 60 to 70. Most experienced players had suggested it would take a number of months at least to achieve the goal."

Det är väll ingen som trott att 60 till 70 skulle ta flera månader...bland det dummaste jag hört.

Medlem

hahaha galet...

Inaktiv

Fattar inte hur dom orkar.

Medlem

Hm.. Det låter väääldigt korkat det där. Spendera pengar på en expansion som man sen gör allt för att nå högsta level så fort som möjligt.
Låter ju som han missar hela poängen med expansionen, att ha nya quests o nya saker att upptäcka. yeye, förstår mig inte på charmen med WoW i första taget ändåså, det var kul ett halvår

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ja, och folk påstår att jag borde spela mindre.

lmao! Bäst idag :;D


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

d0e
Medlem

kaffe? ha ha.. ha.. h.. aaa..

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Ja, och folk påstår att jag borde spela mindre.

Hahahaha, klockrent!

Inaktiv

haha...starkt jobbat...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Inte särskillt oväntat.

Medlem

Omg, vilket liv.......


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är väl inte "omg, vilket liv"? det är ju "bara" 28 timmar? Tänk då på dom som spelar och tar det lugnt? veckor? månader? år till och med för vissa kanske?
Fast jag själv trodde att det minst skulle ta flera veckor att bli lvl 70. Folk sa ju att 60-70 skulle vara som 1-60.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

frågan är om han själv ensam gjorde de eller om hans kompisar hjälpa till med detta att grinda till lvl 70

Medlem
Skrivet av zijn:

frågan är om han själv ensam gjorde de eller om hans kompisar hjälpa till med detta att grinda till lvl 70

"Bakom bedriften står en 24-årig fransman vid nick Gullerbone, som hade hjälp av ett fyrtiotal vänner. "

Medlem

Ville bara säga en sak, inget illa menat.
SKAFFA ETT LIV! Det var allt ^^


signatur

Life is short, Play more!

Medlem

Han lär ju ha spelat någon beta av något slag, annars tror jag inte att han skulle klarat det så fort.
Men det var fortfarande extremt fort

Inaktiv

KROSSA WOW :evil:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Imponerande men ändå tragiskt.

Medlem

Jag knullade 3 tjejer under 24 timmar. ( Nej, jag betalade dom inte)

Men låt dom ha sina virtuella conquest dom....

"I came , I saw , I raided."

Inaktiv

Respekt brushan! Hahahaha! Så ska dom tas...


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Vad är det som är så tragiskt? Jag skulle inte banga på att grinda ett spel i 28 timmar om det var tilräckligt bra.
Tragiskt är snarare när folk inte vågar "nörda in sig" (jag menar inte bara datorer och spel här) och visa sin passion.

Fett med respekt till de här killarna, och lika mycket respekt till alla galna trainspottare som åker omkring i världen och kryssar av tåglok i sina anteckningsböcker.

Inaktiv

Jag tycker det är rätt imponerande, att desseutom orka spela 28h i sträck är ju bara det en bedrift

Medlem

jo, det är sant, respekt. och alla ska lägga ner tid på det dom älskar. men alltså.... allt har sin tid och plats.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag knullade 3 tjejer under 24 timmar. ( Nej, jag betalade dom inte)

Men låt dom ha sina virtuella conquest dom....

"I came , I saw , I raided."

Att vara en slampa är väl inte så imponerande det heller?

Medlem

han är inte direkt min hjälte. snarare bevisat hur "rtard" man kan vara:) men å andra sidan visste man ju att massor med spelare skulle köra gärnet direkt nonstop för att försöka vara först till 70. det lär ju vara 100-tals som var precis just efter.

min sambo födde våran dotter som förstaföderska på ca 6 timmar, utan några smärstillande.
det tycker jag är en bedrift. hon är min hjälte...
efter det klagar jag inte på mkt, inte ens en riktig förkylning

Medlem

How do you kill that who has no life?


signatur

- r4z0r -

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

Vad är det som är så tragiskt? Jag skulle inte banga på att grinda ett spel i 28 timmar om det var tilräckligt bra.
Tragiskt är snarare när folk inte vågar "nörda in sig" (jag menar inte bara datorer och spel här) och visa sin passion.

Fett med respekt till de här killarna, och lika mycket respekt till alla galna trainspottare som åker omkring i världen och kryssar av tåglok i sina anteckningsböcker.

28 timmar är ju lite för tänk när man är på lan hur mkt man spelar?

Inaktiv

som jag förstod det så taggade han fienderna och sen dödade hans kompisar det och i mina ögon är det lite fusk.


signatur

/_\_/_\
/_\

12
Skriv svar