The Burning Crusade "klarat" på 28 timmar

Medlem
Skrivet av snyft:

som jag förstod det så taggade han fienderna och sen dödade hans kompisar det och i mina ögon är det lite fusk.

Lite?? Haha!

Medlem
Skrivet av snyft:

som jag förstod det så taggade han fienderna och sen dödade hans kompisar det och i mina ögon är det lite fusk.

Fan vad tråkigt hans polare måste haft.

Medlem

omg.. gjorde dom? Så de sprang och taggade mobs i 28timmar...

han måste ha betalt dom bra.

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Det är väl inte "omg, vilket liv"? det är ju "bara" 28 timmar? Tänk då på dom som spelar och tar det lugnt? veckor? månader? år till och med för vissa kanske?
Fast jag själv trodde att det minst skulle ta flera veckor att bli lvl 70. Folk sa ju att 60-70 skulle vara som 1-60.

"bara 28 timmar" om man räknar all planering han blivit tvungen o göra eftersom han visste precis vad som skulle göras för att de skulle gå så snabbt som möjligt så lär han lagt ner betydligt mycket mer än 28 timmar på det..
fast är ju starkt jobbat o fattar inte varför folk ska klaga.. om det nu är det han tycker är skoj så är det väl riktigt bra att han klara det.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag knullade 3 tjejer under 24 timmar. ( Nej, jag betalade dom inte)

Men låt dom ha sina virtuella conquest dom....

"I came , I saw , I raided."

Haha vad försöker du säga egentligen ? Att du är billig? Det är det enda jag kan utläsa av ditt inlägg. Och lite avundsjuka.

Märktes direkt när man började lira TBC, att det skulle gå snabbt att lvla upp. TBC är lite utflippat imo. Men underhållande iaf när man sitter hemma och inte har nått att göra.

Medlem

Alla har ju sina hobbies. Själv är jag nöjd att jag lvlade min Bloof Elf från 1 till 6 på en timme efter jobbet.

Det som stör mig är att jag inte har så mycket fritid och tid över till datorspel "Min dator är min hemliga älskarinna".

Jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk på dem som har tid till att sitta och spela. När andra måste hinna jobba,umgås med sambo/vänner innan det. Det här kanske inte är något att vara avundsjuk men.

Inaktiv

wow skapades för folk utan liv.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av snyft:

som jag förstod det så taggade han fienderna och sen dödade hans kompisar det och i mina ögon är det lite fusk.

Fan vad tråkigt hans polare måste haft.

Säkerligen, men de var nog alla inställda på att sätta detta "rekord" och få lite cred för det och då är ju inte 28 timmars slakt så farligt.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag knullade 3 tjejer under 24 timmar. ( Nej, jag betalade dom inte)

Men låt dom ha sina virtuella conquest dom....

"I came , I saw , I raided."

Hette dom Lena Handén?

Medlem

Vadå "knullade tre tjejer under 24 timmar"? Är det tufft? Är det världsrekord? Är det livet? Är det något att vara stolt över? Är det något man nämner i en tråd om spel? Mitt svar blir:

Nej, nej, nej, nej och åter nej.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Vila i frid

Tråkigt, men Bilzzard är de som får skylla sig själva. Det tar nästan längre tid att levla en karaktär i Diablo 2 från 0 till 99 än det tar att levla 0-70 i WOW som är ett MMO.

Detta kanske blir en hint till dem som får de att tänka efter om den generösa xpn.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag knullade 3 tjejer under 24 timmar. ( Nej, jag betalade dom inte)

Men låt dom ha sina virtuella conquest dom....

"I came , I saw , I raided."

haha. hur lam får man bli. som om det verkligen vore något att skryta över. Väx upp och skaffa dig ett liv istället.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

haha , hur fan orkar dem , lägga ner så mkt tid på ett SPEL.

Men snälla, bara för att man tycker att någon har en felaktig livsstil behöver man väl inte hacka på denne? Visa lite medmänsklighet!

Medlem

Ok, då var största idioten 2007 korad, so far...

Inaktiv

seriöst, bry ska man se det lite objetktivt, han la drygt ett dygn på 60->70, finns nog folk som kommer lägga flera dagar i speltid för samma sak.

Inaktiv

Massor av guilds som boostar upp shamaner och paladins nu. Min polares storebrors guild hade en Draenei vid level 40, 8 timmar efter release.

Medlem

Sitta å spela i 28 timmar e ju ingen större bedrift, kan de ju flesta göra på en ledig helg.. spelat upp till 40 timmar i mina yngre dar, men var ifs rätt sliten efteråt..

Däremot att gå från lvl 60-70 på 28 timmar e imponerande! (nu har jag visserligen inte spelat TBC). creds till han å hans polare som hjälpte dem.
Då e väl nästa fråga vilken Draenai å Blood Elf som blir 70 först eller något annat typ Illidian downad lr nått annat löjligt

Inaktiv

Men man tar ju alltid ett trebrudars knull framför.... Inte alltid man har möjligheten dock... Båda ska "ha viljan" sägs det... Fan, säger som Borat; samtycke är inte nödvändigt! HAHA!

FRED PÅ JORDEN


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Inaktiv

ja är bara 66:P8)

12
Skriv svar