Half-Life 2: Orange förklarat

Medlem
Half-Life 2: Orange förklarat

Fortfarande ett bra pris för oss PC spelare om man får Episode 2, Portal och TF2 för under 300kr. Ser helt klart fram emot detta.

/ LordDaimos

Medlem

Men det var då själva fan. >_<
Inte nog med att de skjuter upp Ep 2 på obestämd tid, de ska nu ta betalt för två mods...
Aja, jag ska köpa över steam, som jag gjorde med Ep 1, och kommer inte köpa TF2, det är säkert, om de nu inte ska vara jobbiga och KRÄVA att man köper hela paketet.

Medlem

Synd att dom gjorde så.

Inaktiv

det enda jag skulle lägga pengar på är en nyckel till ut2007 när det kommer

Medlem

Mjöööölkaaaaaaaaaaa
Mjölka ska vi! Mjkölka varje krona till ni dör.

wiipieeee mjölka mjölka till vi har 10000000 billioner dollar.

Den där idén med billiga, kortare delar av ett spel var sjätte månad gick visst inte så bra i praktiken, eh Valve?

Redaktör

Vad jag vet är gejmers en art med förmågan att fatta egna beslut. De bestämmer alltså själva om de vill köpa ett spel eller ej.


signatur
Medlem

Episode 2, Portal och TF2 för de pengarna, utmärkt säger jag. Tre nya spel för 39.99$ är ett bra pris, varför klaga. (När blev Portal och TF2 mods?)


signatur

<3

Medlem
Skrivet av PsyX:

Mjöööölkaaaaaaaaaaa
Mjölka ska vi! Mjkölka varje krona till ni dör.

wiipieeee mjölka mjölka till vi har 10000000 billioner dollar.

Självklart det är ett vinstdrivande företag. Eller du trodde det va röda korset som ligger bakom ?

Medlem

Är väl ungefär som med EA, det är faktiskt ingen som tvingar nån att köpa spel. Om det nu är nån som gör det, ring polisen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Inaktiv

http://www.webhallen.com/prod.php?id=55956

479 kr för en box med saker man har och ett par nya saker.

Nej, inte fan köper jag den.

Jag väntar på Pink box:

HL2, EP1, EP2, EP3, TF2, Portal

1
Skriv svar