Två miljoner Playstation 3 skeppade

Robot
Två miljoner Playstation 3 skeppade
Inaktiv
Två miljoner Playstation 3 skeppade

Vad gör det när de står väntande i hyllorna... De japanska bilderna som jag såg var "PS3 kom köp köp" och "Wii utsålt..."

Avstängd

Skeppade betyder inte sålda, i Nordamerika är spelaffärerna proppade med osålda Ps3or. Kanske blir ändring på det i Mars då spelen kommer...:)

Medlem

K.. Hur många sålda då?

Vem som helst kan ju trycka ut 50 miljoner exemplar av skit, leverera det och tro att man är teh shit.

Inaktiv

Ska jag posta "ps3 sux!!" eller kommer någon annan göra det åt mig?

Medlem
Skrivet av Bazil:

Ska jag posta "ps3 sux!!" eller kommer någon annan göra det åt mig?

Med nöje.. ps3 sux!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Känns som det kvittar vad än fz postar för nyheter om Ps3. Alltid samma kommentarer

Medlem

Får hoppas på minst lika många i europa efter lika många veckor.

Medlem

Spelar egentligen inte någon roll vilken konsoll nyheten är om, det kommer alltid finnas "<insert console name here> sux!" inlägg här på FZ.

Själv så bryr jag mig knappt om hur det går för PS3 just nu. Jag ska köpa en bra mycket senare än release, när det har kommit ett par spel som är värda pengarna.

Medlem
Inaktiv

Som tidigare nämnt så tycker jag att det klagas på dom flesta konsolerna i detta forum. Kan dra mig till minnas att det klagades en hel del på xbox 360 när det släpptes också.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem
Skrivet av Ramunaxo:

Som tidigare nämnt så tycker jag att det klagas på dom flesta konsolerna i detta forum. Kan dra mig till minnas att det klagades en hel del på xbox 360 när det släpptes också.

Alltid lättare att klaga än att berömma.

Jag hoppas PS3 får de försäljningssiffror den förtjänar..

Medlem

själv bryr jag mig inte om sony...sålänge dom ger mig kvalité för pengarna och bra spel vilket jag förväntar mig att dom kommer göra så spelar det ingen roll för mig:)

ingen idé att kränka sony...konsollen finns där..vill du köpa så köp men vill du inte så skit i det o zippa käften


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Wristwatch: Ja men den man fruktar snackar man skit om har jag märkt.

Det roliga med alla "Jag-älskar-xbox-människor" som skriver i olika trådar runt om på nätet är att de inte ens testat PS3 och ändå har de så otroligt jävla mycket erfarenhet av maskinen och vet allt verkar det som.

Men det ska bli kul när PS3 går om Xbox 360 i försäljningen. Behöver jag nämna att PS2 säljer bättre än Xbox 360 fortfarande? Behöver jag också nämna att PS2 har sålt i över 100-miljoner exemplar? Likaså PS1. Skrattar bäst som skrattar sisst..


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

Medlem

Metric precis som det är lika kul att fnissa åt Sony fanbois som har så otroligt mycket erfarenhet av konsollen, och kan säga med stor säkerhet att den är bäst. Dessutom PS2 != PS3. Men visst kommer den att sälja det tvilar jag inte på. Men den har lite mer konkurans nu än vad playstation någonsin haft tidigare.

Hursomhelst, konsollen i sig spelar inte så stor roll igenligen, spelen bestämmer. Och för tillfället är de få spel jag sett släppta hitills extremt ointeresanta detta kommer dock förändras snabbt. Men inte speciellt mycket för mig tror jag inte då jag är allergisk mot spel som är så där typiskt japanska som t.ex. Final Fantasy och dylikt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar