Sega Rally till PS3 premiärplåtat

Robot
Medlem
Sega Rally till PS3 premiärplåtat

Kommer faila per automati för det är till PS3

Medlem
Skrivet av Philip:

Kommer faila per automati för det är till PS3

Jaaha?

Medlem

mmm det ser riktigt bra ut

Medlem

Den grafiska biten är riktigt fin. Sedan kan Latex lägga ned sitt anti ps3 snack. Döm när det väl finns ute!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

varför ser alltid segas rallyspel ut som om en tioåring färglagt det

tacka vet jag colin mcrae 6

Medlem

arcade racer ftw! dock mår jag illa av all motionblur dom har i princip alla jävla spel nu för tiden.

Medlem

ser snyggt ut sega rally vart skoj som fan...

redmac det var la inte latex som var atni ps3? ser mera ut som philip... bara påpeka...


signatur

Nämen!

Medlem

Snyggt? håller inte med. Ser inte ut som "next gen" defenetivt inte efter man sett lite filmer på UE3, ser ut som en ps2 titel. Dags för folk o bli "kräsnare" tycker jag. Fult (för ps3).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Flakmonkey
Skrivet av Tobbe:

Snyggt? håller inte med. Ser inte ut som "next gen" defenetivt inte efter man sett lite filmer på UE3, ser ut som en ps2 titel. Dags för folk o bli "kräsnare" tycker jag. Fult (för ps3).

En PS2-titel? Vad har du för någon PS2 egentligen, måste vara en helt annan maskin än den jag har. Visst, folk bör förmodligen bli kräsnare, men folk måste också sluta överdriva åt andra hållet känns det som.

Snart blir väl Metal Gear Solid 4 lika snyggt som ett PS2-spel... och Final Fantasy XIII likaså...

Medlem

Aahh Sega Rally. Bättre arkadracer får man ju leta efter.

1
Skriv svar