Crytek snackar Crysis

Robot
Medlem
Crytek snackar Crysis

Mycket ögongodis, men frågan kvarstår: Hur blir spelkänslan i spelet när det väl släpps?

Medlem

Dum fråga kanske, men har dom släppt någon som helst specifikation på vad hårdvarukraven ligger på ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Dum fråga kanske, men har dom släppt någon som helst specifikation på vad hårdvarukraven ligger på ?

Inget officiellt vad jag kommer på, florerar dock en massa "rykten"..

Medlem

Ok, jag älskar den där Lead Designern: "When Deus Ex came out, they showed the way, but nobody listened!"
Så Crysis ska bli friare än Far Cry någonsin var och så säger designern saker som det ovan och "Gameplay is everything". Mina förväntningar på spelet sköt i taket nu! Personligen håller jag med den där snubben och Warren Spector som tycker att korridor shooter som tex. Half-Life 2 kanske är kul, men i slutändan slöseri med tid eftersom de inte ens försöker realisera potentialen i spel mediet.

Medlem

nepp inte officiela krav än.. väntar också på dom.

Medlem
Skrivet av Manko:

Ok, jag älskar den där Lead Designern: "When Deus Ex came out, they showed the way, but nobody listened!"
Så Crysis ska bli friare än Far Cry någonsin var och så säger designern saker som det ovan och "Gameplay is everything". Mina förväntningar på spelet sköt i taket nu! Personligen håller jag med den där snubben och Warren Spector som tycker att korridor shooter som tex. Half-Life 2 kanske är kul, men i slutändan slöseri med tid eftersom de inte ens försöker realisera potentialen i spel mediet.

well said! Kunde inte ha sagt det bättre själv. Men som sagt, jag hoppas spelkänslan blir bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar