Sladdmonster! :D

Medlem
Sladdmonster! :D

Nu så fungerar allt utmärkt (än så länge) och jag håller på att uppdatera drivrutiner på nya datorn

De som säger att bygga en dator är svårt, ja, antar att de har rätt, men ingenting är omöjligt!
För mig var det mest bara att jag var ouppmärksam, men då hade jag min farsa till hjälp och nu är det bra, får dock inte glömma alla underbara personer på forumet, tack alla för hjälpen!

Bilder...

Men aja, riggen består nu av detta i alla fall:

Moderkort: MSI P35 Platinum
CPU: Intel E8400, 3.0GHz
GPU: Nvidia 8800GTS 640mb
RAM: 4gb Corsair Dominator PC8500
Chassi: Antec Nine Hundred
PSU: Antec SmartPower 450W
OS: Windows Vista Home Premium 64bit

+ världens bästa adapter/min räddare. Var nära på att köpa ett nytt nätagregat istället för den där adaptern =/

#blogg


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Sladdmonster! :D

8800GTS 640MB? Varför köpte du inte ett 8800GTS 512MB som är nyare och bättre? Hmm... känns väldigt konstigt att säga det (512 > 640? Yup, i detta fall).

Inaktiv

Najs dator! Hoppas du får några bra upplevelser med den ;). Dvorak är du tvungen till att hoppa på han ? Är vell hans vall och inte ditt.

Medlem

Hoppa på? Neh, bara frågar, vill ju att folk ska få det bästa möjliga för pengarna. Fast han kanske fick ett schysst deal på den. Är en schysst dator ändå.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

8800GTS 640MB? Varför köpte du inte ett 8800GTS 512MB som är nyare och bättre? Hmm... känns väldigt konstigt att säga det (512 > 640? Yup, i detta fall).

Saken var den att 8800GTS 640mb hade jag sedan innan köpt innan 8800GTS 512mb kom ut, därför har jag det kortet, köpte dock en vecka innan 512mb, så lite surt var det när man såg tester =/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar