Bilder från Burning Crusade-släppet i Stockholm

Robot
Medlem
Bilder från Burning Crusade-släppet i Stockholm

Trevligt, även om jag inte är direkt den som tycker det är roligt att klä ut mig...
Men jag har medlidande för de som köat längst.
Jag har köat till en hel del i mina dar, både Star Wars och LOTR, t.ex... fast då var det bra mycket längre än 13 timmar.


signatur
Medlem

Kan säga att jag hamnade vid bortre ändan av kyrkan när jag ställde mig i kön. Det tog därifrån 30 min från det att de öppnade till det att jag gick ut därifrån med mitt spel samt en poster.

Såg Shock (John dvs) springa omkring med sin kamera. Kvällens höjdpunkt.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Sådär, då har man sålt färdigt för inatt. Sjukt lång kö med människor. ca 400pers som jag och mina arbetskollegor sålde till. Lär bli mass sjukskrivningar från jobben och skolk från skolorna idag. Resten av alla som bokat lär komma imorgon (idag) vid tio tiden då butiken öppnar igen. Tur att man är ledig


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tur att man köpte det inatt så man hann aktivera det innan allt krashar. ^^


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

HAHAHAHAHA FFS!!!

Medlem

Härliga bilder.

Medlem

Sorgligt...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Jag är inte på föreläsning imorrn. Jag är förkyld. Det här med BC-släppet är bara en reeeeen tillfällighet.

Medlem

Vad gjorde 10-åringarna i kön? Borde de inte sova?

Medlem

gaaah! Jag e chockad, bara finninga nerrds i kön..kan inte vara möjligt. *gnugga ögonen*

Medlem
Skrivet av Layne:

gaaah! Jag e chockad, bara finninga nerrds i kön..kan inte vara möjligt. *gnugga ögonen*

Finnig nörd? http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=38813

Medlem

http://www.fz.se/bildarkiv/images/WoW__The_Burning_Crusade-na...

haha, denna bilden gjorde min dag, eller rättare sagt min morgon

Skägg.
10 Chambers

Köade för Star Wars Episode 1, i 24 på medborgarplatsen. Fast det var mitt i sommaren och gänget framför oss hade med sig teve och video... hyfsat slappt.


signatur
Medlem

uj...jag skäms på deras bekostnasd..och jo iOWa..dom är också nördar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

lol @ succubus bruden

Medlem
Skrivet av Ankh:

uj...jag skäms på deras bekostnasd..och jo iOWa..dom är också nördar.

Dock inte finnig


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Haha! Ett par roliga bilder. Dom kanske inte är finniga nördar men dom är människor utan själar och liv! haha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Sorgligt...

words

Medlem

Hah, underbart! Skönt att det finns lite äkta nördar kvar i den här världen - utan dom skulle vi alla gå under.


signatur

Robin,
Frilansare

Inaktiv

jag ska gifta mig med succubus bruden!
druiden var lätt bäst, mest för att druider äger..

hel kul bilder och evenemang!

ni som skriver negativa saker om dom här människorna borde ju fan skämmas. så, gå till mamma och få smisk nu era snorungar

Medlem

Har så grymt svårt för sånt här, inte så mycket för att jag har något emot 300 utklädda idioter, utan mer att jag lätt blir en moraliserande polis som tycker att det finns bra mycket viktigare saker att göra en sen måndagskväll än att köa i 14 timmar för att köpa ett datorspel som inte ens håller speciellt hög kvalitet om man ser till andra spel i samma kategori.

Medlem
Skrivet av Keno:

Har så grymt svårt för sånt här, inte så mycket för att jag har något emot 300 utklädda idioter, utan mer att jag lätt blir en moraliserande polis som tycker att det finns bra mycket viktigare saker att göra en sen måndagskväll än att köa i 14 timmar för att köpa ett datorspel som inte ens håller speciellt hög kvalitet om man ser till andra spel i samma kategori.

Kan inte folk bara få spela det dom vill och vara glada?


signatur

Robin,
Frilansare

Inaktiv
Skrivet av Remus(Swe):

Haha! Ett par roliga bilder. Dom kanske inte är finniga nördar men dom är människor utan själar och liv! haha!

Jag tycker alltid du skriver negativa saker om folk som lägger mycket tid på spel, speciellt wow.

Jag är iallafall väldigt avundsjuk på dom som har tid att göra så.

Medlem
Skrivet av xplejjn:

Kan inte folk bara få spela det dom vill och vara glada?

Min erfarenhet är att wow:are är allt förutom glada. Jobbar på ett internet-cafè och det känns som att de som spelar wow är mer frustrerade och spända än folk som spelar andra, "vanliga" spel.

Klart folk ska spela det dom vill, men man kan väl göra det med måtta? Jag börjar mer och mer se wow som ett stort problem då jag möter alldeles för många ungdomar och vuxna som spelar så pass mycket att de får problem med skola resp. arbete.

Inaktiv

Tycker att det är rätt ballt att folk klär ut sig. Eller att dom vågar göra det.

Skrattade gott åt den här bilden och texten
http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=38836

Medlem

"Jag är iallafall väldigt avundsjuk på dom som har tid att göra så."

Där har vi problemet, Dom flesta har inte tid och skiter i det dom ska och borde göra.

Medlem

Förstår inte riktigt hur man kan bli så exalterad över denna expansion? Det är ju samma sak igen, inget nytt direkt.. Inom 1 vecka är alla redan lvl70!

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av Ankh:

uj...jag skäms på deras bekostnasd..och jo iOWa..dom är också nördar.

Dock inte finnig

det kan du inte se under hjälmen!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Keno:

Min erfarenhet är att wow:are är allt förutom glada. Jobbar på ett internet-cafè och det känns som att de som spelar wow är mer frustrerade och spända än folk som spelar andra, "vanliga" spel.

Klart folk ska spela det dom vill, men man kan väl göra det med måtta? Jag börjar mer och mer se wow som ett stort problem då jag möter alldeles för många ungdomar och vuxna som spelar så pass mycket att de får problem med skola resp. arbete.

Håller helt med.
Jobbar med motivering och coachande av ungdomar utanför skola och arbetsliv. WoW hjälper inte till att göra dem mindre utanför och mer motiverade.
Tack och lov har en av mina kids äntligen hajjat att grind:andet suger! Nu ska vi se till att han hittar nåt vettigt och kul att göra med sitt liv!


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

123
Skriv svar