S.T.A.L.K.E.R. daterat

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. daterat

det var på tiden

Medlem

Japp. Återstår att se om det blir nåt att ha. Förväntar mig iaf go stämning som förstörs lite av stela animationer samt kass vapenhantering i 1:a person. Får se hur buggigt det blir och om storyn/uppdragen blir roliga.

Medlem

Får väl hoppas att det är nåt att ha också.

Medlem

Det var som fan, har det verkligen utvecklats i 5 år?
De första filmerna jag såg (tror jag) såg häftiga ut, nu ser de riktigt läskiga ut.
Om jag köper spelet kommer jag nog hålla mig inomhus om nätterna, det finns inte gamma nog.

Bugg-nivån känns som den kommer hamna nära Boiling-point - road to hell som jag spelade mycket för ett år sen. Det spelet floppade pga buggar och att det inte var färdigt. Men skoj var det.

Medlem

Japp, gamle Peter Sjögren gav ju upp när nyheten om att Stalker försenats ytterligare till 2007, Då gav han upp och sa tack och adjö. Undrar vad den råbarkaren gör idag
Han är nog exalterad nu när spelet snart (förhoppningsvis) släpps.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Lundis:

Det var som fan, har det verkligen utvecklats i 5 år?
De första filmerna jag såg (tror jag) såg häftiga ut, nu ser de riktigt läskiga ut.
Om jag köper spelet kommer jag nog hålla mig inomhus om nätterna, det finns inte gamma nog.

Bugg-nivån känns som den kommer hamna nära Boiling-point - road to hell som jag spelade mycket för ett år sen. Det spelet floppade pga buggar och att det inte var färdigt. Men skoj var det.

Varför skulle det vara buggigt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Stavnings-fascisten noterar: två olika sätt att skriva spelets namn används i filarkivet. Det ena är Stalker, det andra S.T.A.L.K.E.r.

S.T.A.L.K.E.R. ska det väl ändå vara?

För övrigt har ju grafiken knappast blivit sämre sedan den där dagen då man först såg jämförelsen mellan Chernoby-reaktorn på film IRL och in-game. Det är bara all annan grafik som blivit bättre... och grafiken är inte allt.

Efter fem års utveckling vill man nog inte riskera en flopp på grund av något så nesligt som buggar. Får man hoppas, i alla fall.

Medlem

Lite nya bilder?

Medlem

pff. jag tror det när jag ser första scene-releasen dyka upp.

Medlem

Spel har haft releasedatum förut utan att någonsin släppas =p


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

evh
Medlem

Wohoo! Tagga


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem
Skrivet av Limber:

pff. jag tror det när jag ser första scene-releasen dyka upp.

okej, känns riktigt skamligt att tanka hem en produkt som de arbetat med i 5 år. Sorgligt att höra personer som du resonera. Varför inte gå in i en spel butik och sno dig ett exemplar på än gång? jo visst ja, det är inte lika skamligt....

kom inte med argumentet att tanka hem spel inte är stöld. Visst, rent tekniskt om man ska se vad lagboken säger så är det tveksamt, men grundprincipen att du har något du inte betalt för är fortfarande ett brott som jag ser som stöld.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Limber:

pff. jag tror det när jag ser första scene-releasen dyka upp.

okej, känns riktigt skamligt att tanka hem en produkt som de arbetat med i 5 år. Sorgligt att höra personer som du resonera. Varför inte gå in i en spel butik och sno dig ett exemplar på än gång? jo visst ja, det är inte lika skamligt....

kom inte med argumentet att tanka hem spel inte är stöld. Visst, rent tekniskt om man ska se vad lagboken säger så är det tveksamt, men grundprincipen att du har något du inte betalt för är fortfarande ett brott som jag ser som stöld.

lite jump the gun nu då.. fråga dig själv nu om han har sagt något om att ladda ner eller stjäla spel.

Rolig förklaring av lagen där..
Verkar som att jag har en massor med julklappar att ge tillbaka!


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Limber:

pff. jag tror det när jag ser första scene-releasen dyka upp.

okej, känns riktigt skamligt att tanka hem en produkt som de arbetat med i 5 år. Sorgligt att höra personer som du resonera. Varför inte gå in i en spel butik och sno dig ett exemplar på än gång? jo visst ja, det är inte lika skamligt....

kom inte med argumentet att tanka hem spel inte är stöld. Visst, rent tekniskt om man ska se vad lagboken säger så är det tveksamt, men grundprincipen att du har något du inte betalt för är fortfarande ett brott som jag ser som stöld.

Att en "scenrelease" dyker upp behöver ju dock inte automatiskt betyda att han tankar skiten.


signatur
Medlem

tycker fortfarande det verkar vara det coolaste spelet på länge

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=30325

Medlem

redmac, jag måste erkänna att du verkligen fascinerar mig. Menar inget negativt. Du verkar helt enkelt vara en av de få ärliga och "rena" människorna på vår jord, speciellt efter att ha läst ditt inlägg i Infernal-diskussionen där du säger att slåss på de ondas sida i en kamp mellan himmel och helvete i ett spel är något du inte skulle gilla.

Av ren nyfikenhet, har du inga laster alls?

(Väldigt mycket off-topic, men.. oh well.)

Medlem

Har längtat som fan efter detta pel men kommer troligen ladda hem det.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Jag tror Stalker kommer få många att häpna, aldrig sett fram emot ett PC-Spel förut men detta verkar så sjukt grymt. Kanske dags att uppgradera burken lite

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_stalker_chernobyl...

Grym reklam!

Skrivet av Kyraal:

redmac, jag måste erkänna att du verkligen fascinerar mig. Menar inget negativt. Du verkar helt enkelt vara en av de få ärliga och "rena" människorna på vår jord, speciellt efter att ha läst ditt inlägg i Infernal-diskussionen där du säger att slåss på de ondas sida i en kamp mellan himmel och helvete i ett spel är något du inte skulle gilla.

Av ren nyfikenhet, har du inga laster alls?

(Väldigt mycket off-topic, men.. oh well.)

Håller med, har samma fråga! Är du ens mänsklig redmac för det är inte särskilt mänskligt ^^ att vara genomgod!?


signatur
Medlem

Jag tror det när jag der det...

Vad är det för systemkrav? Tittade snabbt på den officiella hemsidan men hittade ingenting.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Förväntar mig iaf go stämning som förstörs lite av stela animationer samt kass vapenhantering i 1:a person.

Ja, kass vapenhantering i 1:a person har sabbat många spel.

(w00t?)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag var ganska övertygad om att någon skulle hugga på kroken jag lade ut.

Nej, bara för att man har koll på vad som susar runt på internet så behöver det inte betyda att man inte vill betala för spel. Jag betalar gärna för spel. Och om Stalker skulle visa sig vara ett bra sådant, så kommer jag köpa det också.

Som melachi sa, lite väl förhastat...
(http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jump+the+gun)

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av ArtMan:

Förväntar mig iaf go stämning som förstörs lite av stela animationer samt kass vapenhantering i 1:a person.

Ja, kass vapenhantering i 1:a person har sabbat många spel.

(w00t?)

Ja, man måste ju för fasen plocka isär sin Kalashnikov och rengöra den emellan striderna, annars gå träffsäkerheten åt h-e!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av ArtMan:

Förväntar mig iaf go stämning som förstörs lite av stela animationer samt kass vapenhantering i 1:a person.

Ja, kass vapenhantering i 1:a person har sabbat många spel.

(w00t?)

Ja, man måste ju för fasen plocka isär sin Kalashnikov och rengöra den emellan striderna, annars gå träffsäkerheten åt h-e!

Hehe, man håller geväret upp-och-ned och trycker på säkerhetsspärren för att avlossa ett skott. Som spelutvecklare försökte de verkligen men vapenhanteringen blev kass.

(Förlåt Artman, jag tyckte bara det var roligt sagt - no offense):)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Äntligen!!! Hoppas dom kan hålla det här nu.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Håller med, har samma fråga! Är du ens mänsklig redmac för det är inte särskilt mänskligt ^^ att vara genomgod!?

Moral kommed med åren, så det är snarare en åldersgrej. Du förstår nog också, så småningom (om du är tillräckligt bright vill säga)


signatur
Medlem

Någon gång har väl alla kännt sig illa till mods när man dödar en god/oskyldig?

Personligen tankade jag Oblivion men när jag märkte hur kul det var gick jag o köpte det. Är ett spel dåligt kör man inte klart det och köper det inte, är det bra så BORDE man ta sig om kragen och köpa spelet för att stödja utvecklarna att göra mer (då det uppbarligen var roligt, och roligt vill man alltid ha mer av eller hur?)

@ buggar tycker jag de är övervärderade. Så länge utvecklarna försöker fixa buggar så är det ingen större fara oftast. Se BF2 (nu skriker väl en massa) jag tyckte det var skitskoj från början och kan inte påstå att buggarna som fanns gjorde det hela ospelbart.
De irriterade javisst, men det hände inte särskilt ofta då de flesta inte visste om dom eller iaf hur man gjorde dom. Det blir fler utnyttjare hela tiden men som sagt, om utvecklarna försöker fixa hela tiden så hinner inga buggar bli vanliga.

Medlem

Påminner om Fallout.

12
Skriv svar