Intervju om The Burning Crusade

Robot
Intervju om The Burning Crusade
Medlem
Intervju om The Burning Crusade

Vadå? Hur lång är kön utanför Webhallen just nu egentligen?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Förmodligen helt vansinnig. Ganska häftigt också med sådan masshysteri.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:

Förmodligen helt vansinnig. Ganska häftigt också med sådan masshysteri.

Visst är det häftigt! Lär dock bli tomt i skolorna under veckan då 1/4-del av ungarna kommer vara "sjuka"

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Lär dock bli tomt i skolorna under veckan då 1/4-del av ungarna kommer vara "sjuka"

Jag ser flera följdsjukdomar som kan uppstå av det nedsatta immunförsvaret, som musarm (höger) och nästa vecka musarm (vänster). Ungdomarna kommer inte vara tillbaks i skolan förrens nyår, tidigast.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Finns det några bilder / webcam som nyfikna kan titta på?

Medlem

Kanske får börja som japanerna. Där får inga större titlar eller dylikt (t.ex. PS3) släppas under veckodagar, då allt för många uteblev från skolor och arbeten för att köa. Så regeringen har kommit överens med med alla större företag att ha släpp på helgerna. Eller nåt sånt i den stilen, kommer inte ihåg var jag läste det... men men.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Var väl kanske runt en 200 st för nån timme sen skulle jag säga. Lång kö hur som helst. o_o

Medlem

Aldrig förr har så många snorungar samlats på samma ställe under en sån kort tid som nu. "en tredjedel av alla elever i skolan är hemma från skolan idag pga ett spel". "Föräldrar rasar! "Gör någonting nu!" "Föräldrarna vädjar för barnens hälsa" "Så ser du att ditt barn är spel beroende" "Unik prognos!" kommer det stå i Aftonbladet och Expressen imorgon!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Aldrig förr har så många snorungar samlats på samma ställe under en sån kort tid som nu. "en tredjedel av alla elever i skolan är hemma från skolan idag pga ett spel". "Föräldrar rasar! "Gör någonting nu!" "Föräldrarna vädjar för barnens hälsa" "Så ser du att ditt barn är spel beroende" "Unik prognos!" kommer det stå i Aftonbladet och Expressen imorgon!

Vadå, är det bara "snorungar" (som du så fint uttrycker det) och elever som spelar World of Warcraft?
Fördommar, fördommar..

Jag är 24 år, och jag har ett jobb.
Jag spelar World of Warcraft.

Usch för generalisering.

En datorbutik här i Enköping hade föresten nattöppet med BC, vi var väl 20 pers i kön ungefär Sitter och installerar BC nu


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Det roliga är att alla som säger att mest småungar spelar WoW själva säkert aldrig testat det, samtidigt som de spelar Quake/Battlefield eller nått annat spel som har större andel "snorungar" än WoW

Alla i mitt gille är f.ö ~20-30 några över 40


signatur
Medlem

folk är galna som står i kö för evenemang överhuvudtaget

iaf wow har en stordel så kallade vuxna spelare
sen att det är massa tonåringar som spelar det doh det är ett spel..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar