Command & Conquer 3-bilder

Robot
Medlem
Command & Conquer 3-bilder

Äntligen får man se Alien-rasen. Resten verkar se ut som en blandning mellan TiberianSun och Generals. Gillar dock inte att man "ställt upp" alla gubbar och fordon på bilderna så de poserar inför kameran så att säga istället för att visa riktig anfall/försvar och hur enheterna beter sig.

Medlem

Alien-rasen såg lite väl fantasilös.. Blir att se vad de kan fixa till med det här. Tvivlar dock på att det blir bra.

Medlem

verkar vara FÖR likt generals spellsätt, både på bilder och videos jag sett, blir ialf ett garanterat köp men tror endå att jag blir djupt besviken

aja, nån som vet om man kommer kunna bygga sandbags/walls defences?

Medlem

Tiberiumet ser inte ens ut som tiberium längre. Nä C&C-serien har inte varit bra sen Red Alert 1 så det här har jag inga större förhoppningar för.

Inaktiv
Skrivet av Darkseed:

Tiberiumet ser inte ens ut som tiberium längre. Nä C&C-serien har inte varit bra sen Red Alert 1 så det här har jag inga större förhoppningar för.

Red Alert 2 var ju grymt!

Och än en gång, EA kan inte göra spel samt Supreme Commander kommer att krossa detta.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

*ehum* StaCraft 2


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av mullins:

Alien-rasen såg lite väl fantasilös

Ja, håller med. Det ser lite torrt ut, hoppas de lägger till mer.

Vete fanken om jag kommer spela detta om SC2 kommer ut iår.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar