Nytt Ghostbuster-spel i görningen?

Robot
Medlem
Nytt Ghostbuster-spel i görningen?

Är inte Ghostbusters lite "ute"?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Jee
Medlem

Mjo lite. Ser inte så jätte kul ut. Ljudet från vapnet låter lite quake:igt.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Hoppas hoppas hoppas!!!!! Älskar verkligen filmen! Ghostbusters kan aldrig vara UTE!

Medlem

HOPPAS!


signatur

Videomupp

Medlem

Kanske kommer en tredje film också nu då?
Men spelet verkar fräsigt...

Medlem

Jag hoppas att det blir fräsigt, men titta på den här bilden...

http://brent78-b.mirror.waffleimages.com/files/38/38d6688b3af...

1) Varför är gamla hederliga Ecto-1 en pimpad gangstamobile med TITE RIMZ? (jo, jag vet att det är en Chrysler 300C, men det är ju helt fel - originalet är en Cadillac Miller-Meteor från 1959)

2) Alldeles för stora vapen, och var är fällorna?!

3) Egon ser ut som en Marathon-marine... vilket iofs skulle kunna borga för att det blir ett helt fantastiskt och underbart spel.

Meh... jag vet inte, jag känner mig helt plötsligt gammal och bitter, och jag fyller bara 25 i år.

Bara att vänta och se, antar jag.

Edit: Två saker; Ghostbusters kan som sagt aldrig bli "ute".
Festligt att vi hade samma ordval där, BlackZam!

Medlem
Skrivet av Fifty:

Är inte Ghostbusters lite "ute"?

Ute? Nah, vad är du för jävla modemänniska? Inget är ute bara för det är gammalt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Och dessutom på bilden du postade HoloDuke, ser ut som en Brute ifrån Gears of War längst upp till höger i det blåa grejset

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Och dessutom på bilden du postade HoloDuke, ser ut som en Brute ifrån Gears of War längst upp till höger i det blåa grejset

Ja, inte är det The Marshmallow Man i varje fall.

Medlem

Oftast är retro coolt, men Ghostbusters är bara irriterande barnsligt, somnar när jag ser filmerna, och låten är itne så imponerande.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem
Skrivet av hunden:

Åh, Herre Gud...

Inaktiv

Ser ut som någon modifierat lite saker i Gears of War bara.

Medlem

Kommer säkert till konsol. 360 och PS3. Kul iaf att de gör spelet

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Jag hoppas att det blir fräsigt, men titta på den här bilden...

http://brent78-b.mirror.waffleimages.com/files/38/38d6688b3af...

1) Varför är gamla hederliga Ecto-1 en pimpad gangstamobile med TITE RIMZ? (jo, jag vet att det är en Chrysler 300C, men det är ju helt fel - originalet är en Cadillac Miller-Meteor från 1959)

2) Alldeles för stora vapen, och var är fällorna?!

3) Egon ser ut som en Marathon-marine... vilket iofs skulle kunna borga för att det blir ett helt fantastiskt och underbart spel.

Meh... jag vet inte, jag känner mig helt plötsligt gammal och bitter, och jag fyller bara 25 i år.

Bara att vänta och se, antar jag.

Edit: Två saker; Ghostbusters kan som sagt aldrig bli "ute".
Festligt att vi hade samma ordval där, BlackZam!

1) Håller delvis med. Men samtidigt så kanske tanken är att spelet ska utspelas lite längre fram i tiden så de kanske har fått byta upp sin bil lite

2) Fällorna ja, vad är man för Ghostbuster om alla spöken bara sjunker ihop döda som på filmen? Nej fällor måste de ju ha!

3) Man får väl se. Hade själv gärna sett Ghostbusters som ett MMOFPS eller liknande, kunde ha blivit riktigt najs

/ LordDaimos

Medlem

Vinkel när han sprang sög totalt, vapnet var en anning stort. Den där bilden ser ut som Något från BF2, om man ska gå efter vilka kläder dom har på sig. Ser inget bra ut just nu i alla fall. Varför har dom en modern Crysler som bil nu?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bilen är nog en sponsringsgrej.
Detta kan bli kul om det släpps


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

BAH!!

GIF ME Ghostbusters på C64 det var tider det :heart:

Medlem
Skrivet av Pumpa:

BAH!!

GIF ME Ghostbusters på C64 det var tider det :heart:

Ja, varför uppfinna hjulet två gånger? Det var ju en höjdare till gamla commisen!

Så här såg det ut på C64:an

Hmm... Jo, det kanske inte skulle skada med en uppfräschning. Nu kommer jag ihåg de där sekvenserna när man skulle köra bilen längst med gatorna och fånga upp lösa spöken. Hur tänkte designern egentligen när han gjorde bilen lika hög som skärmen?? Man hann knapp se spökena komma in på skärmen innan man passerat dem. Ugh!

Medlem

Det jag minns bäst från 64-spelet var rasslet från SID:en
- He slimed me!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
1
Skriv svar