Dubbla åsikter om WarioWare till Wii

Robot
Medlem
Dubbla åsikter om WarioWare till Wii

Särkrivning och felstavning? Inte illa

"nödvändigt visa"

Skägg.
10 Chambers

Jag gratulerar mig själv med ett pungryck.


signatur
Medlem

9.1 på gamespot? Undrar hur mycket de fick betalt för det betyget eller kan det verkligen vara så att spelet verkligen är så otroligt bra? gamespot som brukar vara snåla som fan med betygen känns lite konstigt att detta spelet får så högt.

Medlem

Vet inte hur Gamespots betygsättning är vanligtvis, men detta spel är nog förbaskat kul, men ska nog helst spelas 2 eller fler.

Edit: Men samtidigt kan man undra lite om Gamespots betygsättning då detta spel fick mer poäng än Zelda t.ex.

Medlem

Nu har jag ju inte spelat båda spelen som ni ovan tydligen har gjort, så jag kan inte säga säkert, men det är säkert möjligt att Wario Ware har mer ren spelglädje och nöje än Twilight Princess. Wario Ware har alltid varit otroligt underhållande, men samtidigt är en värld från Zelda i genre, gameplay, setting, osv, osv; så varför ställa spelen och betygen mot varandra över huvud taget?

Inaktiv

The Good, The Bad... men var är The Ugly?

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag gratulerar mig själv med ett pungryck.

haha, bäst idag. Ska ta och citera dig haha


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gulligt, när ett wii-spel får dåligt betyg hånas hela konsollen och folk gnäller över att allt utom Zelda är skit och folk undrar var de bra spelen är. När ett spel får bra betyg så gnälls det över att Gamespot blivit mutade? För övrigt är alla tidigare Warioware grymt beroendeframkallande så jag tvivlar inte en sekund på att detta spel skulle vara oförtjänt av betyget.

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag gratulerar mig själv med ett pungryck.

Ahahaha, smärta! ^_^

1
Skriv svar