Förhandstitt av Vanguard: Saga of Heroes

Robot
Medlem
Förhandstitt av Vanguard: Saga of Heroes

Jag kommer inte köpa det när det släpps iaf, orkar inte betala för och betatesta...det är bättre dom skjuter upp det ett par månader istället.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Mm.. av det lilla jag sett av betan så är jag skeptisk att de hinner fixa till alla buggar o glitchar till releasen :/

Medlem

Har en guildie som skrivit en 16 sidors uppsats om allt han tycker e värdelöst i detta spelet, tycker det säger rätt mycket vad man kan förvänta sig av det
Tydligen så är inte stämningen särskilt positiv på betaforumen heller förutom då de få rabida fanboysen som alla spel har

Medlem

Själv har jag förbokat 2 ex av detta spelet. Visst finns det buggar, men jag ska dock endå lira det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

För min del blir det att avvakta och invända recensioner, hoppas på att buggarna och en del andra saker fixas.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Buggarna och det andra kommer ju självklart fixas för eller senare. Personligen vill jag hellre komma igång så snabbt som möjligt. Spelar betan nu men vill inte lira med en char som jag inte kommer spela mer sen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Klart man förbokat VG När Sigil knåpar ihop
ett nytt spel är man inte sen att hänga på. Det är självklart för oss som var med från början och spelade 3d-mmorpg`s att köpa detta! Problemen med prestandan som vissa antyder är det mestadels antibuggprogrammet som körs samtidigt som står för, och det kommer naturligtvis inte vara med i färdiga versionen. Dessutom kan jag säga att den 23:e Jan var de flesta buggarna fixade, men vill varna er , det här är ett mer avancerat spel än tex. WoW så vill man bara spela och inte tänka är det här inget för er.

1
Skriv svar