Lost Planet säljer fint

Robot
Medlem
Lost Planet säljer fint

Föga förvånande i och med alla dessa trailers och teasers...

Medlem

haha släpptes det inte typ här om dagen? ;P Dock verkar det vara ett ganska ok spel men inte mer.

Medlem

Susann Möller på DN sågade det ganska hårt. Visst fin grafik, ok action men inte mycket mer.

Själv tyckte jag demot som jag spelade lite hos polarn var rätt ok, men eftersom det inte har splitscreen coop går det fetbort


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

gametrailers sågade det också rätt duktigt, verkar mest vara tom 3e persons action med taskig kontroll, även om det också kan vara skoj ibland

Medlem

Provade demot. Demot sög imho :/
Och efter att ha köpt Gears of War och blivit besviken på hur dåligt det var (Visst, det är snyggt, men otroligt linjärt och tillförde absolut inget nytt som inte setts förut) så tänker jag inte köpa fler xbox360 spel baserat på trailers och reklam.

Mitt råd till alla som är sugen av Lost Planet, prova spelet INNAN ni köper

Medlem

Eller tanka ner det istället innan ni köper det. Det är vad jag gör. Men glöm inte heller att köpa det om ni gillar det, bör stödja dem bra utvecklarna. Om ni inte gillar det, spela det inte mer heller då! Jag gillade demot av Lost Planet, men blev lite besviken faktiskt på fulla versionen. Så man ska inte basera köp på demo´s heller. Alltid bäst med fullversionen.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Börjar bli osäker på om jag ska köpa spelet.. =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Börjar bli osäker på om jag ska köpa spelet.. =/

Om du inte kan testa fullversionen, läs så många recensioner som möjligt. Bara googla på nu!!1


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Eller tanka ner det istället innan ni köper det. Det är vad jag gör. Men glöm inte heller att köpa det om ni gillar det, bör stödja dem bra utvecklarna. Om ni inte gillar det, spela det inte mer heller då! Jag gillade demot av Lost Planet, men blev lite besviken faktiskt på fulla versionen. Så man ska inte basera köp på demo´s heller. Alltid bäst med fullversionen.

inte så smart att uppmuntra till piratkopiering av 360 spel eftersom det kan leda till att deras maskin blir bannad från live eller att den slutar funka totalt när dom släpper en uppdatering som kollar firmware på dvd läsaren.

Inaktiv
Skrivet av ForrestFox:

Provade demot. Demot sög imho :/

WHAT THE FUCK betyder imho.....

det betyder ingenting eller hur....
bara bullshit det dära...

ok...lite offtopic....glider in på spåret igen...

lost planet va det ja...
tanka på bara..tycker att folk ska få testa fullversionen av spel och sedan om dom gilla det få köpa själva spelet :p...
att göra en demo som inte alls visar hur spelet är r juh helt kocko bäng...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

WHAT THE FUCK betyder imho.....

det betyder ingenting eller hur....
bara bullshit det dära...

1. Gå till www.google.com
2. Skriv "imho" i sökrutan.
3. Klicka på "Search".
4. Klicka på den första träffen bland sökresultaten.
5. Läs den enkla förklaringen av vad imho betyder.

Om du undrar över någonting annat i framtiden, gå då igenom samma procedur men byt ut "imho" mot vad det nu är du undrar över.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

jag köpte spelet efter kikat på massa trailers och läst en del etc jadi jadi jau .... bla bla... Och vad jag kan säga är att jag gillar verkligen spelet. Visst ingen jätte höjdare som Gears.. Men fortfarande ett helt okej spel till xboxen som är i lite "goda spel" brist just nu...


signatur

Nämen!

Medlem

Resident Emil och bara för att vara elak så ska jag berätta vad det betyder.

IMHO = In My Humble Oppinion
IMO = In My Oppinion


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Köpte det på release dagen å det jag har spelat har varit väldigt kul. Just nu är jag vid en skit svår boss. Håller på å bli tokig på den.

Medlem

Jo, presis som Wardance säger så betyder IMHO = In my humble opinion. Man kan säga att det jag skrev ovanför är just min egen lilla åsikt men att var och en får självklart ha sin egen åsikt

Bara för att jag tyckte demot sög behöver inte betyda att alla andra kommer avsky spelet, men däremot kanske man bör vara lite försiktig och inte bara kasta sig iväg till butiken och köpa det förrän man verkligen är säker
Smaken är som baken, och det är nog många som tycker spelet är bra

Medlem

^^ tydligen om man kollar på försäljarsiffrorna!;)


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Resident Emil och bara för att vara elak så ska jag berätta vad det betyder.

IMHO = In My Humble Oppinion
IMO = In My Oppinion

Även in my honest opinion. Detta fick jag lära mig för drygt 10 år sedan


signatur

Allvarligt talat!

Inaktiv

Kul för capcom, grattis

Medlem

Lost Planet är an av dom bästa spel som har kommit ut på ett bra tag imo. Det är lite bättre än Gow med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Lost Planet är an av dom bästa spel som har kommit ut på ett bra tag imo. Det är lite bättre än Gow med.

instämmer, GoW var aldeles för enformigt


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

MP-demot till Lost Planet var skoj iaf. Har dock inte råd att köpa fullversionen än, så väntar tills man fått pengar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Lost Planet är grymt kul Får åka ner o köpa de idag..

1
Skriv svar