Filmat och fotat: Formula One Championship Edition

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Formula One Championship Edition

Vackrare än något bilspel jag spelat till 360. PS3 ser ut att komma vinnande ur kriget om den mest kraftfulla maskinen. Ja det är vad jag tycker iaf. Har tänkt skaffa en 360 men det blir nog en ps3, vill inte ha öron skydd för att starta en konsol maskin. *ironi på 360 bekostnad*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fina bilar men omgivningen ser verkligen kass ut så det slår inte PGR3. Visst 360 låter men så j*vla mycket låter den inte Sen så kan man ju fråga sig vad är roligast i ett bilspel att lira det i sp och mp eller endast sp. För det är ju så det kommer bli med detta eftersom onlineläget till ps3 är lika dåligt som det var till ps2. Men vem vet de kanske gör ett bra jobb med detta endå

Medlem

Inte speciellt imponerande film grafikmässigt.
Men banan såg bekant ut. Monza?

Medlem
Medlem

Okej F1CE utvecklare, säg efter mig: vi släpper detta spel både till PS3 och PC, tackar.

Synd dock att det inte är så enkelt.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av redmac:

Vackrare än något bilspel jag spelat till 360. PS3 ser ut att komma vinnande ur kriget om den mest kraftfulla maskinen. Ja det är vad jag tycker iaf. Har tänkt skaffa en 360 men det blir nog en ps3, vill inte ha öron skydd för att starta en konsol maskin. *ironi på 360 bekostnad*

Du bör kanske vänta och se vad PGR4 kan göra hej då Formula one


signatur

AYY LMAO

Medlem

HURRA! Till slut ett till bilspel som har egenreflektion. De var ***** i mej på tiden. Men ingen cockpit vy? (- på de isåfall).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Såg helt ok ut, men bilen lät ju som en DT5:a

KoP
Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av redmac:

Vackrare än något bilspel jag spelat till 360. PS3 ser ut att komma vinnande ur kriget om den mest kraftfulla maskinen. Ja det är vad jag tycker iaf. Har tänkt skaffa en 360 men det blir nog en ps3, vill inte ha öron skydd för att starta en konsol maskin. *ironi på 360 bekostnad*

Du bör kanske vänta och se vad PGR4 kan göra hej då Formula one

Eller Forza 2 till 360n.. har folk glömt bort att det kommer snart?

1
Skriv svar