Ännu en S.T.A.L.K.E.R.-film

Robot
Medlem
Ännu en S.T.A.L.K.E.R.-film

Är det bara jag som tycker det ser ut som en Half-life 2 mod?


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av niSs:

Är det bara jag som tycker det ser ut som en Half-life 2 mod?

det är nog bara du

Själv tycker jag att spelet ser rätt okej ut för att vara out of date. Han spelar munspel bra för att ha gasmask på sig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

tyckte animationerna för själva skjutandet såg rätt dåliga ut.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Vilken stämmningsfull trailer, längtar som bara den!

Måste hålla med om att animationerna ser lite risiga ut och så.

Men vädereffekterna och skuggeffekterna ser fortfarande bra ut och det höjer verkligen spelets atmosfär.

Det är grymt hur mycket pre-work och research de gjort för att återskapa Tjernobyl, blir lugnt ett köp på releasen. Har haft det bokat sedan långt tillbaka

Medlem

Ser helt ok ut, vissa animationer o ljud behövs finslipas, ljuden kan man iofs. ändra själv, men animationerna är nog svårare


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

fy fan va najst det ser ut, kan hålla med om att grafiken är lite outdated och animationerna inte ser så smooth ut, men man kan väl hoppas att spelet kommer flytta bättre nu än vad den skulle gjort förut om det släppts tidigare

nu har jag inte orkat hålla reda om så mycket om spelet, men visst ska det väl finnas coop läge?

Medlem

Det är något med grafiken som jag inte gillar. Jag vet jag vet grafiekn är inte allt bla bla bla...

Den känns helt enkelt för gammal på något sätt, nästan HL1 aktig ut.

Inaktiv
Skrivet av niSs:

Är det bara jag som tycker det ser ut som en Half-life 2 mod?

Fortsätt skriva så, en dag kanske du får besök av tre ukrainska gubbar utan humor och humör

Undrar hur Stalker kommer va att spela....


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Haha jag menade inte att vara elak! Jag tycker bara att detta spelet såg snyggare ut för några år sedan


signatur

tjenare!

Medlem

släpp nån demo istället.. hur många klipp har dom inte redan visat genom åren... fan

Medlem

Någon som har koll på hur länge stalker har varit under utveckling?


signatur

tjenare!

Medlem

Haha, munspelet på slutet var lite kul


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den mp alphan som cirkulerade ett tag var faktiskt helt ok så jag tror spelet kan bli riktigt bra.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv
Skrivet av niSs:

Är det bara jag som tycker det ser ut som en Half-life 2 mod?

Nej


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

MFC
Medlem

ROFL, munspelsspelet i slutet förlöjligar mer än något annat, haha


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Gör inte narr av musikens värld :@


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Fenix:

Den mp alphan som cirkulerade ett tag var faktiskt helt ok så jag tror spelet kan bli riktigt bra.

Den var lite annorlunda kan man säga, visste inte att råttor var så farliga t.ex ^_^ Men men, man kan ju knappast döma ett spel på en alpha, ser fram emot detta

Medlem
Skrivet av ghoül:

nu har jag inte orkat hålla reda om så mycket om spelet, men visst ska det väl finnas coop läge?

Nix!


signatur
Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Ursäkta?

Medlem

Fet kul med munspelet på slutet.. ser verkligen fram emot detta, tror det kommer bli en GRYM SP-upplevelse oberoende av grafik och animationer.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Hoppas man kan säga grafiken är inte allt för detta spelet.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Fenix:

Den mp alphan som cirkulerade ett tag var faktiskt helt ok så jag tror spelet kan bli riktigt bra.

Jo precis, den var helt okej, kommer säkert vara många gånger bättre än den nu.

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Laxen:

Ursäkta?

Ursäkten är godtagen my young apprentice


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Lust att förklara varför du länkade till hans profil?

Medlem

Hehe, köpte en superplay tidning för 3 år sen, då låg det här spelet 2 som mest efterlängtade spel år 2004! sen har det bara kommit lite trailers då o då!

Hoppas att de har lyckats nu eftersom dom har skjutit upp det ett x antal år...

Medlem
Skrivet av asker:

Lust att förklara varför du länkade till hans profil?

Svar nej. Nu ska du bara vara snäll och äta din gröt var dag


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Posta snabbsvarhttp://www.fz.se/medlem/?id=639
asker: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Snabbsvar" till höger.

För att komma till det vanliga svarsformuläret, klicka istället på knappen "Svara" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Stämningsfylld trailer. Ska bli intressant att se om spelet kan leverera.

12
Skriv svar