Filmer och bilder från GRAW 2

Medlem
Filmer och bilder från GRAW 2

Det är ju multiplat nu till alla platformar så nu är det ju inget att ha längre! /jk

Tyckte GRAW till 360 vart helt ok så detta kan nog bli intressant det också, dock skulle jag vilja att det var lite mer taktiks för GRAW kändes inte det direkt när man körde det ;P

Medlem

Jag tyckte om ettan till pc, men jag kommer inte att köpa det här.
Litar inte på uppföljare som släpps med bara ett års mellanrum.

Medlem

Varför det bara tagit ett år är för dem använder samma spel motor. Då sparar dem massa tid. Men jag kan förstå hur du tänker. Men ubisoft är så pass professionella, att jag tror det här blir bra. Bättre än ettan tror jag, för nu har dem haft mer tid med motorn, plus att dem kanske tar med saker som dem var tvungna att exkludera sist?? Hoppas kan man ju alltid.

verkar sjysst det där med NPC kontrollern. Att man kan styra sina med spelare lite bättre!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser skitbra ut, verkar vara väldigt kul enligt mig.

Medlem

dom kom ihåg AA den här gången i alla fall


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Doh.. nu blev jag besviken. Trodde det stog GoW 2. >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Håller med dig Verity. 1an vad så jäkla bra... de andra vad ju inge höjdare.

Medlem

Nja, GRAW impa inte på mig, skulle inte ha köpt det. Men men..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Varför det bara tagit ett år är för dem använder samma spel motor. Då sparar dem massa tid. Men jag kan förstå hur du tänker. Men ubisoft är så pass professionella, att jag tror det här blir bra. Bättre än ettan tror jag, för nu har dem haft mer tid med motorn, plus att dem kanske tar med saker som dem var tvungna att exkludera sist?? Hoppas kan man ju alltid.

verkar sjysst det där med NPC kontrollern. Att man kan styra sina med spelare lite bättre!!

No offense, men om det inte är för mycket besvär, skulle du kunna använda "dom" istället för "dem"? :$


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Le suck!
Kan det bli mer dumaction än sådär?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av noaxark:

No offense, men om det inte är för mycket besvär, skulle du kunna använda "dom" istället för "dem"? :$

No offense, dem dem dem dem dem dem dem dem dem!!! DEM! Så svaret är tyvärr ett NEJ!

EDIT: När du har knarkat halva ditt liv, och inte satt foten i närheten av en skola på 10år, så kanske du inte heller bryr dig så mycket om "dom" & "dem". Finns viktigare saker här i livet... Väx upp fan.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

De då?

Edit (svar på edit):

Skrivet av HaZe303:

EDIT: När du har knarkat halva ditt liv, och inte satt foten i närheten av en skola på 10år, så kanske du inte heller bryr dig så mycket om "dom" & "dem". Finns viktigare saker här i livet... Väx upp fan.

Allt jag bad dig om var att byta ut en bokstav -- inte att hålla reda på skillnaden mellan "de" och "dem". En mycket enkel sak, som skulle öka läsbarheten i dina inlägg avsevärt för oss som inte kan hjälpa att bli förvirrade av felaktiga pronomen.

Jag bad så artigt som det bara var möjligt, och ändå flög du i taket. Det finns värre saker att brusa upp sig för här i livet. Väx upp själv.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av Boomer:

Doh.. nu blev jag besviken. Trodde det stog GoW 2. >_<


Bah..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av noaxark:

No offense, men om det inte är för mycket besvär, skulle du kunna använda "dom" istället för "dem"? :$

No offense, dem dem dem dem dem dem dem dem dem!!! DEM! Så svaret är tyvärr ett NEJ!

EDIT: När du har knarkat halva ditt liv, och inte satt foten i närheten av en skola på 10år, så kanske du inte heller bryr dig så mycket om "dom" & "dem". Finns viktigare saker här i livet... Väx upp fan.

Men shit orka hetsa upp sig så himla mycket för det där.. Graw2 kommer bli riktigt kul att lira Men Är det fortfarande Grin som gör Pc verren ?

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av noaxark:

No offense, men om det inte är för mycket besvär, skulle du kunna använda "dom" istället för "dem"? :$

No offense, dem dem dem dem dem dem dem dem dem!!! DEM! Så svaret är tyvärr ett NEJ!

EDIT: När du har knarkat halva ditt liv, och inte satt foten i närheten av en skola på 10år, så kanske du inte heller bryr dig så mycket om "dom" & "dem". Finns viktigare saker här i livet... Väx upp fan.

Du ger knarkare ett dåligt namn.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Medlem

Hm, såg inte så himla kul ut det där. Förväntade mig mer, vackra explosioner men resten såg lite tamt ut. Massa kladd på skärmen, futuriskt ja.. men njä. ;\

Medlem
Skrivet av mullins:

Hm, såg inte så himla kul ut det där. Förväntade mig mer, vackra explosioner men resten såg lite tamt ut. Massa kladd på skärmen, futuriskt ja.. men njä. ;\

Håller med där, verkade inte vara någon vidare inlevelse i spelet.

Medlem

Hoppas på lite bättre view distance än i 1:an på PC så såg man typ max 200m eller så, var lite trist. Annars var det helt ok om man bara bortsåg från vissa saker. Typ dålitg coop läge


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av noaxark:

De då?

Edit (svar på edit):

Skrivet av HaZe303:

EDIT: När du har knarkat halva ditt liv, och inte satt foten i närheten av en skola på 10år, så kanske du inte heller bryr dig så mycket om "dom" & "dem". Finns viktigare saker här i livet... Väx upp fan.

Allt jag bad dig om var att byta ut en bokstav -- inte att hålla reda på skillnaden mellan "de" och "dem". En mycket enkel sak, som skulle öka läsbarheten i dina inlägg avsevärt för oss som inte kan hjälpa att bli förvirrade av felaktiga pronomen.

Jag bad så artigt som det bara var möjligt, och ändå flög du i taket. Det finns värre saker att brusa upp sig för här i livet. Väx upp själv.

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

klutar åxå på om grin får göra PC versionen eller inte... någon som vet?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

De drack saft.
Dem drack saft.
Dom drack saft.

Saften drack de.
Saften drack dem.
Saften drack dom.

Lägg märke till hur "dom" funkar i båda fallen, medan "de" och "dem" inte gör det.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av noaxark:
Skrivet av nudelsdesign:

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

De drack saft.
Dem drack saft.
Dom drack saft.

Saften drack de.
Saften drack dem.
Saften drack dom.

Lägg märke till hur "dom" funkar i båda fallen, medan "de" och "dem" inte gör det.

spelar väll ingen roll, "de" och "dem" är ändå korrekt svenska. "Dom" är ett ord som blivit mer accepterat på senare år. När jag gick i skolan, vilket inte är så hemskt länge sedan fick man knappast skriva "dom"


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

Du har helt rätt. Problemet uppstår när folk inte klarar av att använda de och dem på ett korrekt sätt. I HaZe303s ursprungliga inlägg i den här tråden borde det stå de på alla ställen där han skrivit dem.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem
Skrivet av Resident Emil:
Skrivet av nudelsdesign:

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

Du har helt rätt. Problemet uppstår när folk inte klarar av att använda de och dem på ett korrekt sätt. I HaZe303s ursprungliga inlägg i den här tråden borde det stå de på alla ställen där han skrivit dem.

det är åxå sant, får de inte lära sig nått i skolan nu förtiden hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Dom är något helt annat. Tänk på domare så kommer du nära sanningen.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av noaxark:
Skrivet av nudelsdesign:

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

De drack saft.
Dem drack saft.
Dom drack saft.

Saften drack de.
Saften drack dem.
Saften drack dom.

Lägg märke till hur "dom" funkar i båda fallen, medan "de" och "dem" inte gör det.

Att du bara orkar..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Att du bara orkar..

Han frågade; jag svarade. Klart att man orkar hålla god takt och ton.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Var alldeles för arkadiskt och futuristiskt för min smak. Det verkade dessutom skriptat värre... Men konsoll-människorna kommer nog att gilla det.

Medlem

Nåt som jag också kom på att tänka nu, siktet såg ju helt miffat ut? Nä, hoppas på bättre..

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Resident Emil:
Skrivet av nudelsdesign:

fast de och dem är ju korrekt svenska så vad är problemet???

Du har helt rätt. Problemet uppstår när folk inte klarar av att använda de och dem på ett korrekt sätt. I HaZe303s ursprungliga inlägg i den här tråden borde det stå de på alla ställen där han skrivit dem.

det är åxå sant, får de inte lära sig nått i skolan nu förtiden hehe

Men det var ok att skriva "åxå" eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar