Speltoppen vecka 52 och 1

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 52 och 1

Helt sjukt, EA har alla platser på top tio listan för PC. Tragiskt....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

men för i helvete! sluta köpa sims nån gång, i snart 10år har vi fått se skiten hela tiden där uppe.
Har ni inte köpt klart sims nån gång? hur många copior ska ni ha i era hyllor? ställ er i ett hörn och _skäms_
FY!! sluta göda EA med bajs.
börja köpa andra spel, det finns andra jag lovar, å då pratar jag inte om CS och WoW.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

'Hardcore' gamers verkar inte kunna mäta sig med Svenssons köpkraft.

Är det för att de wärchar, lirar cs/wow eller för att helt enkelt inte är tillräckligt många skulle vara intressant att veta.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

finns andra jag lovar, å då pratar jag inte om CS och WoW.

va fan säger du kan detta stämma? ja se på fan du hade rätt man kan ju lira Hello Kitty Adventure Game mä 8)

Medlem
Skrivet av IceMan:

men för i helvete! sluta köpa sims nån gång, i snart 10år har vi fått se skiten hela tiden där uppe.
Har ni inte köpt klart sims nån gång? hur många copior ska ni ha i era hyllor? ställ er i ett hörn och _skäms_
FY!! sluta göda EA med bajs.
börja köpa andra spel, det finns andra jag lovar, å då pratar jag inte om CS och WoW.

Vad spelar det för roll? Dom som köper deras grejer vill ha dom och tycker om dom - bara för att ingen av oss gillar dom så betyder det inte att dom ska väck.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av redmac:

Helt sjukt, EA har alla platser på top tio listan för PC. Tragiskt....

6. Häst och Ponny: Min första Ponny

det är väl endå inte EA?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

HAahaha verkar som alla svenskar gillar the sims.

Snart står väl world of warcraft the burning crusade högst upp.:P


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ja, jag spår att nästa vecka ligger WoW på första plats eller något (Det är väl då expansionen släpps? Håller inte direkt reda på den..ungeför lika intressant för mig som Häst och Ponny är)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Dare I guess, WoW: The Burning Crusade kommer ligga etta nästa vecka och kanske ett tag efter det O.O

Skrivet av Ankh:

Ja, jag spår att nästa vecka ligger WoW på första plats eller något (Det är väl då expansionen släpps? Håller inte direkt reda på den..ungeför lika intressant för mig som Häst och Ponny är)

Damn you Ankh, damn you and your mind!


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Medlem

Muuuhaha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av redmac:

Helt sjukt, EA har alla platser på top tio listan för PC. Tragiskt....

6. Häst och Ponny: Min första Ponny

det är väl endå inte EA?

jo jag såg det, skrev lite fel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag bryr mig visserligen inte så mycket om vad andra köper för spel, men jag kan ärligt talat inte förstå vad som är så kul med The Sims... Jag ser helt enkelt inte vad som är så kul med att leva ut en ganska inkompetent datorgenererad karaktärs liv.

Och jag antar att The Sims sålde ännu bättre nu under dessa veckor, eftersom många antagligen köpte Sims till folk som julklapp.

Medlem
Skrivet av redmac:

jo jag såg det, skrev lite fel.

Du får gult kort för det...en gång till och det blir rött.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar