Fick lära mig någonting nytt idag!

Medlem
Fick lära mig någonting nytt idag!

Som många vet har det disskuterats vilt om PS3 och dess nyhet angående Youtube. Jävligt rolig diskussion mellan Skogsturken och diverse användare här på FZ, mycket nöje!

Citerat Skogsturken:

Skrivet av skogsturken:

Nice hoppas inte att detta kommer till Xbox 360 (väldigt dålig kvalite på dom filmerna)

Skrivet av skogsturken:

Alltså grafiken är så jäkla dålig på Xbox 360 så filmerna kommer troligen bli helt lågupplösta och pixlar blir det enda man ser, ja ungefär som Xbox 360 ser ut på en tv - fast sämre.

Det är min åsikt, jag är absolut ingen fanboi, jag äger inte ett PS3.

Fick lära mig detta idag när jag var inne i FZs IRC-kanal.

Från FZs irc-kanal #FZ

Citat:

[19:29] skogsturken: corporaln0ll Jag har varit med och utvecklat både Xbox 360 och PS3 så jag vet vad jag talar om, jag behöver inte äga något av dom när jag har en ingenjörsteknisk utbildning.

Citat:

skogsturken: Så pinsamnt med alla kunder som kommer in och säger att det "hackar" när dom spelar på sitt Xbox 360, så måste man pinsamnt säga att det är så, det är helt normalt på Xbox 360, den är dålig.

Lite lol från Skogsturken

Citat:

[19:38] corporaln0ll: inte ps3 tyvärr
[19:38] skogsturken: Finns till PS3 redan.
[19:38] corporaln0ll: nej
[19:38] skogsturken: Jo.
[19:38] skogsturken: ignore
[19:39] corporaln0ll: Finns inget DLC till GTA IV till ps3 eller 360
[19:39] skogsturken: jag har ignoerat dig så jag ser inte vad du skriver
[19:39] corporaln0ll: haha

#blogg

Medlem
Fick lära mig någonting nytt idag!

Nu är det inte direkt så att du heller är världens snällaste och bästa person.
Så alla som läser borde ta detta med en nypa salt.

Medlem

Ditt svar på hans påstående är värre (även om jag anser att han har fel):

Skrivet av corporaln0ll:

Hade gärna velat ha denna funktion till GTA IV. Massa najsiga sekvenser som man kan filma.

Skrivet av skogsturken:

Nice hoppas inte att detta kommer till Xbox 360 (väldigt dålig kvalite på dom filmerna)

Jävla fanboi.

Kan inte folk argumentera normalt utan att slänga in förolämpningar och angrepp? Antagligen inte, detta är ju internet.

Medlem

Dvorak han snackar bara skit om Xbox360 hela tiden utan någon vettig grund till det påståenden han kommer med.

Medlem

Fortfarande ingen anledning till personangrepp.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Fortfarande ingen anledning till personangrepp.

"personangrepp"

Medlem

Snacka om förvirrad snubbe, värre får man log leta efter. Dock måste man ju ge snubben lite cred för o vara en annorlunda fanboy till skillnad från dom man brukar stötta på

1
Skriv svar