I Göteborg heter alla Glenn...

Skägg.
10 Chambers
I Göteborg heter alla Glenn...

... och ser ut som Claes Malmberg. Näe, istället ligger de i gräset och äter glass fast det bara är 13 grader ute och springer framför bilen för att hinna med spårvagnen. Jag undrar hur många personskador som kan beskyllas dessa plåtmonster som förföljer mig i backspegeln?

Ikväll blir det kundkrubb på Dinner22 fast för min del blir det lugnt, ska stiga upp tidigt imorgon för att köra en utbildning i Alingsås klockan 08:00. Senare i veckan blir det att latja med en #Square Enix-titel, Dragon Quests Swords till Wii.

#blogg


signatur
Medlem
I Göteborg heter alla Glenn...

Plåtmonsterna orsakar inte så värst mkt mer skador än bilar, om inte mindre.

Medlem

Drapan tror han syftar på "sekundära" effekter av plåtmonstrena. Dvs folk som kutar över vägen för att hinna med spårvagnen och blir överkörda av bilar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers

Alla effekter, de är ju överallt de elakingarna...


signatur
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Drapan tror han syftar på "sekundära" effekter av plåtmonstrena. Dvs folk som kutar över vägen för att hinna med spårvagnen och blir överkörda av bilar...

Jaja petnoga

Medlem

Är titeln en referens till Hipp Hipp? Har för mig att jag känner igen det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dvorak:

Är titeln en referens till Hipp Hipp? Har för mig att jag känner igen det.

Näe, glodde aldrig på det, så det är tagit från verkligheten


signatur
Inaktiv

Först får finnarna en korksmäll, sen hoppar du på Göttlaborgarna med en gammal bajen klyscha.

Vilka ska du ge dig på härnäst?;)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jodah:

Först får finnarna en korksmäll, sen hoppar du på Göttlaborgarna med en gammal bajen klyscha.

Vilka ska du ge dig på härnäst?;)

Det är ingen hejd på min generaliserande dryghet!


signatur
1
Skriv svar