Veckans fråga: Äger du en Wii?

Robot
Medlem
Veckans fråga: Äger du en Wii?

Nej, och jag väljer att itne köpa en, tror att det kan vara en kul grej ett tag, men kontrollen är det enda det har att erbjuda, vilket inte är nog för mig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

nej tack...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Wii? inget för mig!

Medlem

Kommer köpa en om 1 år då antalet spel till Wii'n har utökats samt "yaaarrrggg"-snubbarna lyckats åstadkomma sitt.

Medlem

Nej, jag vill ha en, men jag tänker inte slösa pengar på det...

Medlem

"Snart två månader efter släppet av Nintendo Wii är konsolen..."

Snart två månader är de väl ändå inte... kanska precis en månad nu, 8dec-11jan

Antikvitet

Jag och min Wii är oslagbara. Den lilla vita rackaren är den perfekta gästunderhållaren, igår fick jag till och med morsan att spela Wii Sports och tjuta av skratt när hon var på besök. Efter fem minuter knäckte hon lillebror - gammal var visst äldst ändå.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Just nu vill jag ha Zelda som fan rent ut sagt! De blir lite mycket pengar endast för ett spel så jag leechar på kompisens istället....
Hade Mario, Metroid Prime och super smash bros funnits hade läget kanske varit annorlunda.

Kommer så sjukt många bra spel till 360 nu så jag väljer att lägga pengarna på det i första hand.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Har ej, och vill heller inte ha.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Melodysheep:

"Snart två månader efter släppet av Nintendo Wii är konsolen..."

Snart två månader är de väl ändå inte... kanska precis en månad nu, 8dec-11jan

Kalendern är inte min vän....


signatur
Medlem

Jag tycker det är synd att det bara är Wiisports och typ Zelda som just nu är något att ha. De dåliga recensionerna över spel, mycket pga grafiken och dålig kontroll(!) hopar sig... vill kanske ha en men då senare i höst eller nästa år...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Inga intressanta spel på den för min del så, nej jag vill inte ha en.

Inaktiv

aldrig!
fy usch tvi blä! >:@

Medlem

För trista spel helt enkelt.

Medlem

Vill ha en snart, sugen som fan.

Inaktiv

vill ha wii nu!

å min brorsa har en 360 så jag leechar på den


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem

Kommer att uppgradera min dator så Wii får vänta. Datorn är ändå den bästa spelenheten imo.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Nej, och jag väljer att itne köpa en, tror att det kan vara en kul grej ett tag, men kontrollen är det enda det har att erbjuda, vilket inte är nog för mig.

Håller med.

Kanske skulle ändra mig om det kom nåt riktigt fränt spel, typ oblivion stil där man kan slåss med svärd och skjuta med pilbåge. Fast jag tillhör även den skaran som kräver rätt hyfsad grafik också.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av RozZy:

För trista spel helt enkelt.

ööh, tro mig, om ett år så finns det MÅNGA roliga spel :D.

Inaktiv

Flickvännen gav mig ett i julklapp såååå jävla häftigt!
Bara blivit slagen en gång av kontrollen, polare som inte kolla åt höger när han spela tennis. Annars har det gått smärtfritt

Medlem

Ge mig ett vet ej/funderar alternativ

PaZ
Medlem

3,695,711 spelare kan inte ha fel, ge mig ett wii nu! Undrar när de går om xbox360 i sålda exemplar? (just nu 9 800 000)

Inaktiv

Famest

*ööh, tro mig, om ett år så finns det MÅNGA roliga spel *

vill inte va pessimist, men med tanke på att 80% av spelen hittils till Wii har sågats,

så är det inte säkert att det första året blir så ljust.

visst några bra spel lär det komma, men förmodligen en hel del skit.

själv så tvekar man på å köpa en, ibland vill man, å ibland inte..

är mest rädd för att man lessnar relativt fort på kontrollerna, kommer förmodligen vifta som en tok nåra månader å sen toktröttna.

hade man kunnat välja i spelen om man vill vifta på armarna som en påtänd tomte eller bara slappa med vanlig handkontroll styrning då hade man köpt en Wii direkt.

Inaktiv

Jag köpte ett med zelda på realesen zelda va ok zelda är liksom zelda och håller hög kvalite men grfiken va inte bra. Sen köpte jag Call of Duty 3 och det va det sämsta jag har varit med om på fruktansvärt länge. Så jag har redan sålt det ägde det i ca 2 veckor efter realesen tjänade 1000kr på att sälja det med och har nu köpt en 360.

Medlem
Skrivet av Meshii:

Flickvännen gav mig ett i julklapp såååå jävla häftigt!
Bara blivit slagen en gång av kontrollen, polare som inte kolla åt höger när han spela tennis. Annars har det gått smärtfritt

Haha!

Inaktiv

Jag har en wii... men..

Zelda är det enda bra spelet och de har man redan klarat, det är inte värt att lägga pengarna på något annat spel i dagsläget då inget lockar. Det känns bara som om dåliga portningar kommer dyka upp inom de närmaste halvåret/året.

Det enda bra med att skaffa en wii tidigt var väl att man kunde stoltsera med att man lyckades få tag på en?
Nu, i dagsläget så har jag lånat ut den till min bror... och jag känner inte ens att jag saknar den, är det dåligt?

Och jag gillar Nintendo. Är lite av en fanboy... men ärligt, det är inte värt att lägga pengar på den i dagsläget, såvida man inte vill spela zelda! Men i sånna fall kan man spela på någon väns konsoll eller spela gamecube-versionen.

Medlem

Om jag skulle få för mig att köpa en konsoll så skulle det utan tvekan bli en Wii.

Medlem


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

counterstrike kidsen kan hålla sig till xbox, vi andra äldre o klokare kör så klart med Wii o ps3


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar