PVK II-patch under utveckling

Robot
Medlem
PVK II-patch under utveckling

Kul att dom plåstrar om betan lite. Men är det någon som vet om det kommer att bli en mod som kostar eller? Annars är det grymt kul


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Nej moden kostar inte och kommer nog inte att kosta i framtiden heller.

Medlem

Tror heller inte de kommer ta betalt. Även om de kommer göra det skulle jag inte tveka en sekund att köpa den.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Inaktiv
Skrivet av Fingal:

Tror heller inte de kommer ta betalt. Även om de kommer göra det skulle jag inte tveka en sekund att köpa den.

Man tackar! Men du har rätt i vad du säger. Självklart kommer vi inte ta betalt (vi _kan_ inte ta betalt såvida inte Valve bestämmer sig för att plocka upp vårt spel och släppa det officielt).

Medlem

Mycket fin mod clark.dennis!! Om än småbuggig, ooptimerad och lite obalanserad Men den är extremt rolig, vilket är absolut viktigast, det andra fixar ni ju i uppdateringar.
Keep it up!

Medlem

Mm mycket fin och rolig modd. Patchen fixar ju allt som man har stört sig på i den nuvarande betan. Så patchen kommer perfekt i väntan på fler klasser.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av clark.dennis:
Skrivet av Fingal:

Tror heller inte de kommer ta betalt. Även om de kommer göra det skulle jag inte tveka en sekund att köpa den.

Man tackar! Men du har rätt i vad du säger. Självklart kommer vi inte ta betalt (vi _kan_ inte ta betalt såvida inte Valve bestämmer sig för att plocka upp vårt spel och släppa det officielt).

Hehe, okej.

Kan passa på att fråga en sak. Jag gjorde en bana till första PVK (pvk_treasurehunt) som hamnade med i maplistan i någon version, minns ej vilken dock. Är lite nyfiken på hur ni bedömde banan när den valdes för den var nämligen inte helt färdig, vissa buggar finns, texturer fattas m.m.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

1
Skriv svar