Zombiemörsaren Left 4 Dead filmad

Robot
Medlem
Zombiemörsaren Left 4 Dead filmad

Dags och börja lire lite Dead Rising så man vet hur man ska mörda zombies igen då!

Inaktiv

Efter att ha läst vad Pc Gamer tyckte om spelet när de fick testa det, så fick man helt plötsligt ännu ett spel att se fram imot. Trailern såg väldigt häftig ut, men hoppas de släpper några in-game filmer(hittade iallafall inga).

Medlem

det verkar sååå grymt

Inaktiv

hatar Zombie`s detta kan bli ett köp

Medlem

zombie temat börjar bli utslitet. Ge mig portal istället


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Zombies is teh shit!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

zombie temat börjar bli utslitet. Ge mig portal istället

Hur kan du säga att det börjar bli utslitet? Det finns ju knappt inga zombie-spel ens.

MFC
Medlem

Detta var ett trevligt tillskott i den annars deprimerade tillvaron.. ge mig något att döda!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ser bra ut
Sedan finns det ju vissa som tycker att zombies ska vara långsamma


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Kan aldrig bli för många zombie spel, samlar på allt med zombies spel/filmer/Flickvänner. Gaddade in en zombie på benet också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Underbart!
Killarna borta på Turtlerock verkar ha läst mina tankar.

Jag ser verkligen fram emot det här spelet, Coop for the win!

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kan aldrig bli för många zombie spel, samlar på allt med zombies

Zombies rockar :dead:

Skrivet av Ankh:

spel/filmer/Flickvänner.

Fråga: Är man nekrofil då?
Jag menar, de är ju odöda.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Naj fan, man har bara lite låg standard

Edit: Därimot är man nekrofil om man är tillsammans med min förr-förre detting..hon var som ett lik.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Ser bra ut
Sedan finns det ju vissa som tycker att zombies ska vara långsamma

Ser hellre att dom är flera långsamma och att man har typ aldrig mer än typ 2,5 skott kvar i pikkan och en liten nagelfil.

Edit: kommer detta hamna på steam alltså? Så om jag köper det blir jag vac bannad dirren?

Är vac bannad nu utan anledning. Har aldrig vågat fuska om jag skulle bli vac bannad.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Weeee! Springande zombisar! YES!

Medlem

Blääää! Springande zombisar! NOO!

Inaktiv

Finns både och. Jag tror dom som springer och hoppar kallas "hunters" och sedan finns det vanliga zombies också. Plus någon med en jättelång tunga som sprutar ut giftgas och en tjockis med bölder som exploderar o.s.v.

Bra gjord trailer. Längden var ju mindre bra.

Medlem

COOP ftw längtar reda, finns ju inga spel med coop nu

Medlem
Skrivet av Namron:

Finns både och. Jag tror dom som springer och hoppar kallas "hunters" och sedan finns det vanliga zombies också. Plus någon med en jättelång tunga som sprutar ut giftgas och en tjockis med bölder som exploderar o.s.v.

Bra gjord trailer. Längden var ju mindre bra.

Varför inte bara döpa det till Resident evil Steam!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

hahaha..
tur att det är 4 spelare man är...annars så hadde dom tex fått döpa det left 3 dead...

eller...vad menar dom med "left four dead" egentligen..
lämnade 4 döda.........


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Namron:

Finns både och. Jag tror dom som springer och hoppar kallas "hunters" och sedan finns det vanliga zombies också. Plus någon med en jättelång tunga som sprutar ut giftgas och en tjockis med bölder som exploderar o.s.v.

Bra gjord trailer. Längden var ju mindre bra.

Vad jag förståt så springer alla zombies som tokar, egentligen är dom väl inte zombies utan människor som är infekterade med typ "rage" virus som i filmen 28 days later.

Men det finns 4 st super zombies som har sina egna specialiteter. Såg lite scans från PC gamer tror jag det var, intressanta grejer.

Finns även en Podcast på 1up, där de pratar om spelet och det låter verkligen coolt.
http://www.1up.com/do/feature?cId=3148397

Finns även en liten intervju på gamspot
http://www.gamespot.com/pc/action/left4dead/news.html?sid=616... onvert&click=topslot

Längtar som fan efter detta nu.

*edit varför fungerar inte den andra länken?

Medlem

Tillåt mig att testa länk 2:
Test!

Edit: För mycket skräp i din länk så jag städade ur lite


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skrivet av SoniC:

Varför inte bara döpa det till Resident evil Steam!

Jag längtar redan till expansionen Resident evil Steam: Without standard Source engine sounds. Vapenljuden och fotstegen var ju tagna direkt från CS: Source och HL2... Sånt sänker mysfaktorn grymt mycket, iallafall om man har spelat CSS och HL2...

Annars verkar det mycket mysigt.

Medlem

Zombieljuden är ju halva mysfaktorn -minst!
Det är en skön detalj i HL2 (förvisso inga riktiga zombies, men i alla fall) när hostsen håller på och gnäller.
Man känner sig nästan lite snäll när man sätter en sågklinga i skallen på dem O.O


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Left 4 Dead. Lämnad att dö, sötis

1
Skriv svar