Ny World of Warcraft-patch hos FZ

Medlem
Ny World of Warcraft-patch hos FZ

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Kanse att jag börjar spela om så där ett halvår om jag ids.

Medlem

KnäckeHäxan du råkade inte heta så i wow med?
Tror det fanns nån på balnazzar som hette KnäckeHäxan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Varför kommer det alltid sånna här kommentarer när det gäller World of Warcraft-nyheter? Tänka om man alltid gick in och skrev hur skönt det är att man lagt av att spela ett visst spel under varenda nyhet om det.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Varför kommer det alltid sånna här kommentarer när det gäller World of Warcraft-nyheter? Tänka om man alltid gick in och skrev hur skönt det är att man lagt av att spela ett visst spel under varenda nyhet om det.

Därför att WoW har en beroendeframkallande effekt hos de flesta utan dess like. Har du aldrig varit beroende av något spel och funderar på att börja spela WoW, fundera om!

Medlem
Skrivet av Dvia:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Varför kommer det alltid sånna här kommentarer när det gäller World of Warcraft-nyheter? Tänka om man alltid gick in och skrev hur skönt det är att man lagt av att spela ett visst spel under varenda nyhet om det.

Därför att WoW har en beroendeframkallande effekt hos de flesta utan dess like. Har du aldrig varit beroende av något spel och funderar på att börja spela WoW, fundera om!

Tycker ni bör starta en tråd för alla varningar om wow och en tråd för alla som slutat så ni kan hålla er till dom istället. btw, uppdateringen som vi fick idag verkar nice. ny look på netherwind shoulderpads nu igen och sedan lite fixar:)

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Varför kommer det alltid sånna här kommentarer när det gäller World of Warcraft-nyheter? Tänka om man alltid gick in och skrev hur skönt det är att man lagt av att spela ett visst spel under varenda nyhet om det.

Jag håller med och det gör också reglerna. Har man inget att säga som är relevant till vad tråden handlar om, knip igen.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Skrivet av MaxH:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Varför kommer det alltid sånna här kommentarer när det gäller World of Warcraft-nyheter? Tänka om man alltid gick in och skrev hur skönt det är att man lagt av att spela ett visst spel under varenda nyhet om det.

Jag håller med och det gör också reglerna. Har man inget att säga som är relevant till vad tråden handlar om, knip igen.

hehe!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Skönt att jag slutat lira Wow nu då. Insåg hur otroligt mycket tid det spelet tog. Har inte spelat sen före Jul och saknar det inte ett dugg.

Varför kommer det alltid sånna här kommentarer när det gäller World of Warcraft-nyheter? Tänka om man alltid gick in och skrev hur skönt det är att man lagt av att spela ett visst spel under varenda nyhet om det.

Prova läs valfri nyhet om Battlefield (eller annat spel där EA är inblandade) så ska du se att WoW inte är ensamt.

Inaktiv

Är det någon som vet hur det kommer fungera med the Burning Crusade. Krävs det för att fortsätta spela eller hur fungerar det? Eller fixade den här patchen att skillnadena mellan exp. och vanilla är för var och en?

Medlem

Du kan fortsätta precis som nu utan BC men du kommer inte kunna utforska dom nya fina ställena, dock har jag dålig koll på om man kan bli lvl 70 utan bc, men troligen inte då du kommer få svårt å möta gubbar över lvl60. Hört att man får noll xp utanför bc området vid lvl60, men som sagt, dålig koll på just det.

Medlem

Tror inte det när det kryllar med level 69-70 mobs utanför karzan (stavning)

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

KnäckeHäxan du råkade inte heta så i wow med?
Tror det fanns nån på balnazzar som hette KnäckeHäxan.

Nej, det gör jag inte.

Värst vad folk blev upprörda helt plötsligt. Men det kanske är alla wow fanboys som blev sura

Wow är ett bra spel, men ack så tidskrävande.

Medlem

Nej då, men det är bara så lustigt att det alltid kommer upp i varje tråd som handlar om WoW, än hur orelaterat det är.

Medlem

Oii, dags att prova på lite när the burning crusade kommer igen, svårt att veta vad som kommer bli segast, köra ny blood elf eller fortsätta lvla sin 60, vägrar göra båda. ><

1
Skriv svar