Blizzard säljer WoW: BC i Stockholm

Medlem
Blizzard säljer WoW: BC i Stockholm

COOLT!!! lätt jag ska dit

Inaktiv

Vill bo i sthlm nu :<


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Trevligt initiativ av Blizzard måste jag säga och ännu roligare att det är i Stockholm


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

synd att man bor 50 mil från stockholm bara


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spela roll om man får tag i det tidigare när det säkerligen blir ospelbart i över en vecka med tanke på deras tidigare bragder vid uppdateringar och liknande..

Medlem

Trevligt, men även fast jag bor i Stockholm så har jag på tok för lite fritid att gå dit. Sen lockar inte expansionen mig att börja lira WoW igen heller.. Blir samma sak igen fast ännu en gång till känns det som! Gimme D3 istället!

Medlem

Stockholm you say... hmm where did I put that C-4?....


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

hehe skön! Ungfär så det kommer bli

Tur att man förboka så kan man lungt gå till sin lokala spelbutik och hämta det på eftermiddagen efter jobbet

Känns mycke skönare på det sättet

Medlem
Skrivet av flakkz:

Vill bo i sthlm nu :<

Så så, nu ska vi inte överdriva...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Va bra, då vet jag vilka man skall skälla ut efter alla noter pga. blizz har total avsaknad av support. :evil:

LRI
Medlem

haha, lite synd om alla små pojkar och flickor som kommer stå vid den butiken och trängas.

WoW är ett bra spel men autografer? är väl att gå lite långt.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

synd att man bor 50 mil från stockholm bara

Hade det varit Rom, madrid eller Bratislava hade det varit betydligt längre. Att det är i stockholm är extremt positivt

Medlem

Kanske för att typ en fjärdedel av alla i WoW är Svenskar


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

nå mer info om denna tillställning?
skulle vara otroligt kul att "spela" galen fanboy framför blizzard folk, vad för folk kommer det vara? bara nå finniga GMs eller? när är det? nattöppet står det i nyheten, och läste på Webhallen att dom ska ha nattöppet och släppa spelet 00.01, men det var väll EB som skulle ha blizzard folket?

now where did I put that Druid costume..

Medlem

lirat wow i 2år...det få fän mig räcka!
inte ett skit i spelet kan du påverka, allt är det samma när du logga in dagen efter. gear o sånt kommer blir obetydligt.

vad jag har hört kommer blizzard pop-a nya exppack varje år.. gl lira wow till ni e 50år


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tror inte det kommer bli några köer alls. WoWare har inte tid att lämna datorn, dom har för många raids på gång. Kan ju inte svika sin guild i WoW eller hur? Sitt WoW rykte står på spel!

Antikvitet

Jag har för mig att Vivendi-Tom sa att det var en grafiker från Blizzard. Not sure though.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Det finns en post någonstans som jag läste tidigare idag där det stod vad det var för folk och var respektive skulle vara, tror det var på huvudsidan faktiskt. Som Shock sade var det tydligen någon associate art designer eller dyl. som skulle vara i Stockholm.

Det är trevligt men antar att dom har lite mer glamorösa tillställningar på andra sidan Atlanten.

1
Skriv svar