Ingen Xbox 360 med HDMI-ingång?

Robot
Medlem
Ingen Xbox 360 med HDMI-ingång?

Fan vad synd, om det hade kommit en ny 360 så hade man kanske kunnat få tag på en av den äldre typen för en billigare penning.

Inaktiv

Men MS är iaf hyffsat ärliga mot sina kunder.

Sony hade nog dragit vidare på det här så länge det gått.

Medlem

Detta uttalande kan ju oxå vara för att de sett att försälningen på senaste tiden sjunkigt. De tror kanske att folk sitter och väntar på att den nya versionen ska komma. Något de självklart inte vill...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Ge folket vad dom vill ha..


signatur

Bättre sent än aldrig!

Inaktiv

Det är väl ändå en HDMI-utgång och inte ingång?

Inaktiv

HDMI-ingång ?

Edit: Hepp, Apekatt hann före


signatur

Athlon64 3200+, 1GB RAM, GeForce 6800GT 256MB

Medlem
Skrivet av Milec:

Ge folket vad dom vill ha..

Godis?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

360 kan ju iaf köra 1080 p nu efter en patch som kom för ett tag sen

Medlem

Större hårddisk kommer det säkerligen ganska snabbt tackvare alla tjänster som MS vill få ut på 360 -.-

Medlem

ehem, rättelse 1080i !


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

De har för närvarande inga planer på att annonsera en ny 360, det betyder inte att det inte kommer så småningom.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

då får man ta och vänta ännu längre på en tystare xbox360...
För att ha en konsoll som låter mer än ens dator vill jag inte ha...

Inaktiv

struggle sluta knarka

Patch for Xbox 360 fixes 1080p problem

du ska inte yttra dig när du inte vet nåt.

det är 1080p och inte 1080i som gäller

Inaktiv
Skrivet av BlackZam:

då får man ta och vänta ännu längre på en tystare xbox360...
För att ha en konsoll som låter mer än ens dator vill jag inte ha...

Bara för att det kanske inte kommer en ny X-låda med HDMI och större hårddiske betyder inte att det kommer en som är tystare.

Till sommar så kommer det nya X-lådor med nya CPU:er som alstrar mindre värme plus att de även sänker produktionskostnaderna = eventuell prissänkning...

Medlem

Tveksamt att spelen stödjer 1080p, tror inte 360 har kraften för den upplösningen. Hackar ju redan rejält i 720p i spel som Splinter Cell, Tom Clankys medfler.. T.om GoW säckade lite igår när jag spelade ett tag

Inaktiv

En fråga, det borde väll inte hacka mer i 1080p än i 1080i då om det är progressive eller interlaced endast är en fråga om hur utsignalen behandlas?
Kan väll inte ta mycket kraft från processorn att köra progressive?
Om man jämnför med att höja upplöningen från 720 till 1080 linjer?

Medlem

man kanske säger att man inte planerar på att annonsera det för folk som varit sugna på att köpa en konsoll inte ska vänta på att den nya ska komma, vilket medför att microsoft förlorar intäkter fram till lanseringen.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Tveksamt att spelen stödjer 1080p, tror inte 360 har kraften för den upplösningen. Hackar ju redan rejält i 720p i spel som Splinter Cell, Tom Clankys medfler.. T.om GoW säckade lite igår när jag spelade ett tag

Den har lika mycket kraft som PS3, men är väl klart att det går segare ju högare upplösning du har eller, dessutom är jag rätt säker på att SP inte laggar för att är specielt avancerad grafik utan för att det är ritkigt kass optimerat grafiken är ju ett rent skämt.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Bra, då slipper man köpa en ny.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar