Apple bekräftar iPhone och Apple TV

Medlem

Den stöder edge, edge finns i sverige, case closed...

Underbar produkt, jag vill ha en, och en apple tv, behöver bara stålar först.
Och accelerometern känner av när du för upp tkf till örats så att den pausar vissa funktioner och slår på andra.
Men behöver inte en höjdmätare för att känna av skillnad i position, den har samma sorts komponent i sig som wii:moten och ps3kontrollern, fast iphone använder den annorlunda.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jo edge finns i sverige men du har bra mycket sämre täckning med edge än 3g, finns bara i storstäderna i princip samt att det bara är Telia som har stöd för edge i dagsläget. 3g är också mycket snabbare än edge så det är knappast ett alternativ i Sverige. Steve Jobs säger dock i presentationen att 3g stöd är på gång så det kommer säkert att finnas till europa premiären i höst.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Tegelsten? 11,5 x 6 cm stor och drygt 1 cm tjock är banne mig en liten tegelsten.

Medlem

Ja, men iPhone KOMMER att ha 3G senare, det sa Jobs själv under keynoten...
Så att ens diskutera den delen och anse att frånvaron av 3G är ngt som gör telefonen mindre bra är ganska egalt.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Vill ha W880i DEN är fan läcker! Borstad svart alu med massa mums mums.... kom nu så jag kan kasta W800i

Medlem

iPhone är så sexig...! Givet köp dag ett!

3G kanske är trevligt men bor man i storstad räcker Edge gott då WiFi väger upp fint, det finns ju mängder med hotspots oftast när man är centralt. Att den dessutom kör OS X är ingen nackdel!

Apple, hatten av för er ännu en gång!


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av Meshii:

Vill ha W880i DEN är fan läcker! Borstad svart alu med massa mums mums.... kom nu så jag kan kasta W800i

Istället för att kasta din W800i så kan du ge mig den vet'ja.

Inaktiv

Ja, inte tog det lång tid innan apple vart stämda av cisco.

http://www.e24.se/dynamiskt/it_telekom/did_14401256.asp

Told you so

12
Skriv svar