Crysis avbildat

Medlem

palla och palla? mitt x1950xt laggar när jag spelar Vegas på max grafik i 1280x1024. Det är ju Ue3 vad förväntar du dig?

6600gt minimum krav på Crysis.

Edit: typ tusen nya trailers på www.incrysis.com om vill se. Jag pallar inte tips FZ längre, dom tar inte med det endå.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

palla och palla? mitt x1950xt laggar när jag spelar Vegas på max grafik i 1280x1024. Det är ju Ue3 vad förväntar du dig?

vegas till pc är super-mega-dåligt optimerat till PC stödjer inte ens dual core cpuer.

Medlem
Skrivet av Llord:

Motionblur finns ju i Rainbow Six:Vegas .. och visst, det kanske var kul i typ 15 sek innan man var tvungen att stänga av det för att vilja lira spelet längre.
Det blir som att lira med ett synfel och man får ont i ögonen.

Håller med på den punkten.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Låt oss vänta tills vi ser det med egna ögon .

Och hur fan orkar ni klaga på motion-blur? Stäng av skiten om ni vill, såklart det inte kommer vara ett måste. Själv tycker jag det är jäkla fräckt så jag kommer köra med det.

Crysis ser faktiskt ut att bli årets spel . Far Cry var svinkul, och detta verkar inte sämre!

Medlem

Egentligen är det tragikomiskt just med motionblur^^
Här har skärmtillverkarna spenderat miljarder i utveckling av snabbare uppdateringsfrekvenser för att kidsen skrikit om eftersläpning och nu kommer speltillverkarna med sin motionblur som ger samma effekt

Medlem

När jag skaffade min TFT (Flexscan L557) så var det första spelet jag körde Mace Griffin: Bounty Hunter som hade motion blur.
Fasiken vad jobbigt det var innan man stängde av det.
Jag visste att TFT har mer släp än CRT, men någon måtta borde det ju vara


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

12
Skriv svar