Dubbelt om Vanguard: Saga of Heroes

Robot
Medlem
Dubbelt om Vanguard: Saga of Heroes

Mitt har jag inte fått ner ännu - är det någon av er som provspelat det ännu som har en mini-review?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tankade ner det över natten men fick ingen Key


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Halv kul spel imo men ack så buggigt och prestanda krävande har du ett krafik kort som är äldre än 78XX versionen kan du glömma detta spel i ett halvår eller så till dom optimerat koden tillräckligt om ens då.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Är det enbart jag som tyckte att det såg bättre ut i de tidigare screenshots som visades i gaemspyartikeln, jämförelserna osv? kanske var det dåligt valda lägen eller något men de äldre verkade mycket mysigare.

Medlem

Hepp, har lirat ett tag, är inte överdrivet imponerad. Grafiken är tekniskt sett flashig men animationerna känns rätt stela (ja, det är beta). Prestandan är riktigt dålig även med en någorlunda "top-of-the-line" burk. Miljöerna är ganska lovande, men vad som mindre lovande är att de ryktas att det ska releasas snart. De som tyckte att WoW-betan var buggig behöver inte ens titta på denna betan, quests som inte går att göra klart och NPCs som warpar runt när man pratar med dem är inte direkt ovanligt. Sure det är beta, men personligen så tycker jag det känns som att det är en rejäl bit kvar till en någorlunda färdig produkt. Over n out.

Medlem
Skrivet av mlinderholm:

Hepp, har lirat ett tag, är inte överdrivet imponerad. Grafiken är tekniskt sett flashig men animationerna känns rätt stela (ja, det är beta). Prestandan är riktigt dålig även med en någorlunda "top-of-the-line" burk. Miljöerna är ganska lovande, men vad som mindre lovande är att de ryktas att det ska releasas snart. De som tyckte att WoW-betan var buggig behöver inte ens titta på denna betan, quests som inte går att göra klart och NPCs som warpar runt när man pratar med dem är inte direkt ovanligt. Sure det är beta, men personligen så tycker jag det känns som att det är en rejäl bit kvar till en någorlunda färdig produkt. Over n out.

Ditto.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fler än jag som stör mig på gamedaily.com? Kan inte gå in på sidan i Opera, det står bara "Please Upgrade Your Web Browser". Inte ens om man klickar på "Continue without upgrading." kan man gå vidare.

Skitsajt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sådana sidor brukar vara konstiga, ja. De kan ju inte mena att det är att uppgradera då man går tillbaks till IE.

1
Skriv svar